Ragnar Skj Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Uskarpheten rundt hovedmotivet skaper dybde i bildet. Resultatet er bra synes jeg. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Hun har sett deg...... Fin fanget av et ansikt inne i mengden. Folk haster av sted rundt henne, og hun står der med et litt spørrende utrykk....noe med det ansiktet som jeg ikke finner ord på.... Tøftt bilde som skaper nysgerrighet. Lenke til kommentar
deleted Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Tøft! Tror nok hun har sett deg der ja. Gir en følelse av å forsvinne i mengden. 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 7. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2015 Uskarpheten rundt hovedmotivet skaper dybde i bildet. Resultatet er bra synes jeg. Vennlig hilsen Ragnar Hun har sett deg...... Fin fanget av et ansikt inne i mengden. Folk haster av sted rundt henne, og hun står der med et litt spørrende utrykk....noe med det ansiktet som jeg ikke finner ord på.... Tøftt bilde som skaper nysgerrighet. Tøft! Tror nok hun har sett deg der ja. Gir en følelse av å forsvinne i mengden. Tusen takk! H Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Pentaxen sier det så flott, er helt enig! Dette var flotte greier! Blir du ikke litt satt ut når du får blikkontakt i linsa? 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 9. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2015 Pentaxen sier det så flott, er helt enig! Dette var flotte greier! Blir du ikke litt satt ut når du får blikkontakt i linsa? Takk. Nei, det skjer så ofte, et lite smil så ordner alt seg Henning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg