Li0N Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Jeg skal snart kjøpe meg ny PC, men jeg har problemer med å finne drømme-PCen k Norge (og hvertfall til en god pris -> ca.20 000-25 000kr) men finner da slike PCer i UK. Det eneste problemet er frakt/toll/moms. Noen som har noen ideer om hvordan jeg kan gjøre det??? Mvh. Vetle ☺ Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Jeg ville ikke gjort det. I norge har man relativt gode retur/garanti-betingelser som du ikke får ved å handle i utlandet. Hvis du vil ha denne maskinen, og ikke vil betale toll og moms så må du komme deg til england på egenhånd og satse på du ikke blir "dradd inn på rødt". Men dette er jo ikke lovlig, og kan ikke anbefales at du gjør. Hva mener du med at du ikke finner drømmePC i Norge? Du kan sette sammen akkurat den samme maskinen her til lands .. 8 Lenke til kommentar
C64C Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Drømme-PC'en bygger du selv, så blir den akkurat sånn som du ønsker deg. Komponentene finnes på markedet her. 1 Lenke til kommentar
Li0N Skrevet 7. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2015 (endret) Jeg skal ha PC til både meg og broren min så jeg er redd for at jeg ikke kommer til å gidde eller orke/ha tid til å bygge Pc-ene. Endret 7. mars 2015 av NerdeGutten Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Jeg skal ha PC til både meg og broren min så jeg er redd for at jeg ikke kommer til å gidde eller orke/ha tid til å bygge Pc-ene.Da er du ute på mission impossible.Med mindre du gidder å få komplett til å bygge etc. 1 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Det å sette sammen to maskiner tar en dag når man ikke er så dreven. Det gidder du Det er iallfall en klar anbefaling at du gjør det selv. Alternativt får du Digital Impuls til å gjøre det for deg, men det betaler man jo klart for. 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Jeg skal ha PC til både meg og broren min så jeg er redd for at jeg ikke kommer til å gidde eller orke/ha tid til å bygge Pc-ene. Bruk litt tid på å lære deg bygging, det har du bruk for senere. Lenke til kommentar
Li0N Skrevet 7. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2015 Ok, takk skal vurdere det ? Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 vell, min første maskin jeg bygde brukte jeg 3-4 timer på, men jeg var kresen med cable management. Så hvis man driter i management og sånt, så tar det mellom 6-8 timer. toppen 10. Det er vell sparte penger. og som regel hvis man haar interesse synes man dette er gøy også Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 vell, min første maskin jeg bygde brukte jeg 3-4 timer på, men jeg var kresen med cable management. Så hvis man driter i management og sånt, så tar det mellom 6-8 timer. toppen 10. Det er vell sparte penger. og som regel hvis man haar interesse synes man dette er gøy også Hmmmm Noe som ikke rimer her 6 Lenke til kommentar
Winnetou2012 Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 vell, min første maskin jeg bygde brukte jeg 3-4 timer på, men jeg var kresen med cable management. Så hvis man driter i management og sånt, så tar det mellom 6-8 timer. toppen 10. Det er vell sparte penger. og som regel hvis man haar interesse synes man dette er gøy også Hmmmm Noe som ikke rimer her Han mener sikkert 6-10 timer for begge Du får også et mye mer personlig forhold til maskinen når du bygger den selv Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Vi burde ha konkurranse i PC build. Jeg vil konkurrere mot War, tror han er kjapp Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Vi burde ha konkurranse i PC build. Jeg vil konkurrere mot War, tror han er kjapp Jeg blir med, Har vært oppe å bygget med han før^^ Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Ingen som slår meg uansett. Jeg er så sinna at jeg banner ting på plass. 1 Lenke til kommentar
Winnetou2012 Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Hadde jo vært morsomt med en konkurranse hvor man har 2 timer på seg og skal lage "den beste PCen", altå utseende og funksjonalitet. (ikke specs, War hadde hatt en stor fordel der ) Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 ^^ det kunne bært no Ye Lenke til kommentar
Li0N Skrevet 7. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2015 Har dere noe anbefaling til spes for Pc-en? ( Skal brukes til gaming og videoredigering og streaming som sagt c. 20 000 - 25 000kr) Lenke til kommentar
Winnetou2012 Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Noe mer spesifikt bruksområde (hvilke spill)? Noe spesielt utseende, støynivå etc? Hvis ikke så er det nok med 13k for selve PCen. Black Refinery burde være bra nok med mindre du absolutt skal ha mer enn 60hz (fps) Lenke til kommentar
Li0N Skrevet 7. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2015 Jeg har tenkt til å spille f.eks far vet 4 på tre skjermer (5760x1080->60hz) og prisen er for bare pcen.? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå