Jelstad Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Håper på flere meninger om disse to, brukte pcene. Jeg spiller League of Legends for tiden, men ønsker også muligens å prøve å streame. Disse pcene ligger på en pris mellom 7500 og 8000 kroner, hvor PC A er omtrent 1.5 år, mens B er omtrent 0.5 år. PC ACASE: Fractal Design Define R4CPU: Intel Core I7-4770kCPU COOLER: Cooler Master Blizzard T2 CPUGPU: EVGA GeForce GTX 780Ti 3GB PhysX CUDAPSU: Corsair CX 750, 750W PSUMOTHERBOARD: MSI Z87-GD65 GAMING, Socket-1150RAM: Crucial DDR3 BallistiX 1600Mhz 16GB KITHARDDISK: Seagate Barracuda 1TBOS: Windows 7PC BCASE: CoolerMaster CMstorm Trooper Big TowerCPU: Intel Core i5-4670KCPU COOLER: Cooler Master Seidon 240m Water coolerGPU: MSI GeForce GTX 970PSU: XFX ProSeries 850W MOTHERBOARD: MSI Z97 Gaming 5RAM: HyperX Fury 8GBHARDDISK: Seagate Barracuda 1TBSSD: 240 GB KingstonOS: Windows 7 780ti'en ble byttet fra en 770 for noen måneder siden. Spørsmålet er, er det behov for i7 når jeg for det meste spiller? Vil jeg ha problemer med en i5 for å streame litt i blant og være på skype / høre på musikk mens jeg spiller? B får jeg også med en SSD. Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Jeg ville sagt a, hvis du har en ssd og psu. Hvis ikke du hsr det så B Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 En i7 prosessor er bedre når du skal spille OG streame det du spiller samtidig. Det er fordi den inneholder funksjoner som gjør at du får utnyttet regnekraften på en bedre måte og dermed holder fps i både spill og stream stabil. Jeg tror Linus Tech Tips på Youtube har en video om dette men jeg finner ikke den akkurat nå. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 (endret) Støtter War, ville tatt B selv. EDIT: Hva jeg ville gjort er å ta A, men bytte Psu, hadde aldri turt å bruke en slik psu Endret 7. mars 2015 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå