Gå til innhold

Hva er normalt å gå i på byen når man er 19 år?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som mann foretrekker jeg jenter/damer i kjole. Sånn ellers kommer du unna bare med å kle deg generellt pent hvis det er snakk om uformelle settinger.

Man kommer unna bare med å være jente på byen.

Jeg legger ikke alltid merke til hvilke klær folk bruker på byen, men jeg tror jeg har sett få jenter, om noen, som har brukt blazer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Basically velger du svart hva som helst hvis du vil være anonym, eller kan du gå i hva som helst hvis du vil ha oppmerksomhet. Noen jenter kler oppmerksomhet, andre ikke.

Lenke til kommentar

hva er normalt å gå med på byen/hjemmefest når vi er en gjeng på 19 år?

Svart bukse med en dressjakke? sånn blazer lignende evt smykke? eller er det litt for voksent? mer en topp??

Seriøst, hold deg unna dressjakke og dressbukse, gutta tenker "lesbe" sporentreks.

Skal du utmerke deg bør du finne på noe jeg ikke er original nok til å komme opp med. Er målet å ligge med en dum alfahann-boler så viser du skinn og kjøtt for alt det er verdt.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

Er bare å ta deg en tur ut det, så får du se at folk går i alt mulig rart. Noen er stivpyntet og noen går i akkurat det samme de går i til hverdags og knapt nok det.

Personlig setter jeg pris på at jentene pynter seg litt og gjerne en kjole som andre alt har foreslått. ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Sort midi-kjole (rett nedenfor knærne eller til knærne) med åpen rygg, synes jeg er sexy uten å være miniskjørt-trashy. Dropp gjerne utringningen også. Høye hæler og gjerne et langt smykke  :)

Personlig synes jeg svart skinny jeans med en fin topp og blazer er helt innafor og veldig lite lesbisk hvis det er en blazer med fin fasong. Men nå er jo ikke jeg 19.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...