anonym301 Skrevet 6. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2015 hva er normalt å gå med på byen/hjemmefest når vi er en gjeng på 19 år? Svart bukse med en dressjakke? sånn blazer lignende evt smykke? eller er det litt for voksent? mer en topp?? Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 6. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2015 Du spør på vegne av gjengen eller? Gutt eller jente? Innlegget heller mest mot jente, men de er som regel ganske motebevisste. Lenke til kommentar
anonym301 Skrevet 6. mars 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mars 2015 jeg er jente, men er fest me begge kjønn Du spør på vegne av gjengen eller? Gutt eller jente? Innlegget heller mest mot jente, men de er som regel ganske motebevisste. Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 6. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2015 Som mann foretrekker jeg jenter/damer i kjole. Sånn ellers kommer du unna bare med å kle deg generellt pent hvis det er snakk om uformelle settinger. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 7. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2015 Blazer/dressjakke er Kjole eller skjørt er fint. Noe feminint. 1 Lenke til kommentar
kjekset Skrevet 7. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2015 Dropp blazeren på byen, da er du garantert å ikke få hook av det motsatte kjønn, heller av det samme kjønn 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 7. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2015 Som mann foretrekker jeg jenter/damer i kjole. Sånn ellers kommer du unna bare med å kle deg generellt pent hvis det er snakk om uformelle settinger. Man kommer unna bare med å være jente på byen. Jeg legger ikke alltid merke til hvilke klær folk bruker på byen, men jeg tror jeg har sett få jenter, om noen, som har brukt blazer. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 7. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2015 Basically velger du svart hva som helst hvis du vil være anonym, eller kan du gå i hva som helst hvis du vil ha oppmerksomhet. Noen jenter kler oppmerksomhet, andre ikke. Lenke til kommentar
DaPickUpArtist Skrevet 7. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2015 Svart bukse med en dressjakke? sånn blazer lignende evt smykke? eller er det litt for voksent? mer en topp?? Sånt kan du bruke når du blir 40. Miniskjørt, ribbestrikket strømpebukse og ettersittende topp er det som gjelder. 1 Lenke til kommentar
Amoralsk Skrevet 7. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2015 hva er normalt å gå med på byen/hjemmefest når vi er en gjeng på 19 år? Svart bukse med en dressjakke? sånn blazer lignende evt smykke? eller er det litt for voksent? mer en topp?? Seriøst, hold deg unna dressjakke og dressbukse, gutta tenker "lesbe" sporentreks. Skal du utmerke deg bør du finne på noe jeg ikke er original nok til å komme opp med. Er målet å ligge med en dum alfahann-boler så viser du skinn og kjøtt for alt det er verdt. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 7. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2015 (endret) liten sort trang kjole, strømpebukse, høye heler og smykke. Endret 7. mars 2015 av Henrik2k 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 7. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2015 Er bare å ta deg en tur ut det, så får du se at folk går i alt mulig rart. Noen er stivpyntet og noen går i akkurat det samme de går i til hverdags og knapt nok det. Personlig setter jeg pris på at jentene pynter seg litt og gjerne en kjole som andre alt har foreslått. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 7. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2015 Det kjedelige svaret er at du bør kle deg omtrent slik som dei andre. Ellers vil klesstilen variere mest med omstendigheitene, alderen speler mindre rolle. For eksempel vil det være forskjell på å kle seg opp til å gå på ein finare restaurant enn om du skal på ein brun pub. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2015 Sort midi-kjole (rett nedenfor knærne eller til knærne) med åpen rygg, synes jeg er sexy uten å være miniskjørt-trashy. Dropp gjerne utringningen også. Høye hæler og gjerne et langt smykke Personlig synes jeg svart skinny jeans med en fin topp og blazer er helt innafor og veldig lite lesbisk hvis det er en blazer med fin fasong. Men nå er jo ikke jeg 19. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 25. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2015 ... eller mann. (I tilfelle det er dem trådstarter vil pynte seg for.) 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2015 ... eller mann. (I tilfelle det er dem trådstarter vil pynte seg for.) Hvor ser du det? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 26. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2015 Hva mener du? Du er ikke mann? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2015 Hva mener du? Du er ikke mann? Hvor ser du at hun er ute etter synspynktet fra menn? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 26. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2015 Jeg ser ikke det. Det er derfor jeg sier "i tilfelle". 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå