Gå til innhold

Forslag til antrekk ute på byen? En blazer kanskje?


Gjest Bruker-239845

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-239845

Hva er det du ikke er fornøyd med?

 

Så ikke awesome ut. Så litt for mye 'nice guy' ut.

 

Mulig det kan være så enkelt som en annen skjorte og alternativt en annen type bukse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er sjeldent at dress på byen funker spesielt bra, det blir som oftest i overkant tryhard. Mange vil nok si det samme om blazer overhodet, men det kommer vel an på hvor man drar ut. Men altså, om du insisterer på å se ut som en pick up artist kan du jo alltids prøve å se mindre "nice guy" ut. Personlig ville jeg sørget for at de klærne du går med faktisk sitter godt, for da ser man temmelig sharp ut også i blazer, bukse og skjorte.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

Definer, 'try hard'? :)

 

Jeg kler meg ikke for å passe inn og ønsker å skille meg ut, men ikke på en negativ måte, selvsagt, og heller ikke i for stor grad. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

Hva med chinos i stedet for jeans? :) Du skiller deg ut hvis du har bra passform og kvalitet på klærne du bruker. Stryk skjorta om det er en penere skjorte.

 

Det kan absolutt være et alternativ. Hva slags farge tenker du? Tips til hvor jeg kjøper?

 

Så en Dressmann-reklame med blå blazer (jeg har mørk blå) og lyse chinos. Så bra ut, men tenkte mer at det var et mer casual hverdagsantrekk for velkledde menn. Kanskje ikke helt min stil og kanskje ikke for en bytur. Usikker. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...