Nikona Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Hei, jeg nyeste utgave av Photoshop Elements. Jeg finner ikke ut hvordan jeg skal tilbakestille et valg jeg har gjort, (vet ikke hva jeg har valgt heller) så nå får jeg opp et tett rutenett på alle bildene jeg åpner. Finnes det noe hurtigvalg for å tilbakestille? Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Jeg har ikke Elements, men Lightroom. Kanskje Adobe har noen standardiserte tastekombinasjoner, så du kan jo teste. I Lr taster jeg bokstaven "o", som står for "Overlay". Flere trykk på "o" bytter mellom ulike rutenett og andre "overlays". Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 nå får jeg opp et tett rutenett på alle bildene jeg åpner. Finnes det noe hurtigvalg for å tilbakestille? View --> Grid Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Øverst til venstre i menyfeltet finner du "view", åpne den og litt nedover der finner du "grid" huk av den. Lenke til kommentar
Nikona Skrevet 7. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2015 Tusen takk for hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå