Tfosheim Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Shuttle lanserer Radeon IGP-XPC Verdens ledende mini-PC-produsent tar i bruk ATI Radeon 9100 IGP-brikkesettet i en splitter ny XPC-boks, som får innebygget Radeon 9200-kjerne og støtte for "Prescott" Les artikkelen her Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Prescott i den der? HaHaHa... Har ikke hørt noen bestille Shuttle støvsugere... Noen må ihvertfall hoste opp noe ny teknologi. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Wow Noen som vet når den kommer til Norge og hva ca pris på den blir? Kanksje på tide å skifte ut min gamle shuttle med denne:P Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Hvorfor kaller ATi sitt hovedkort chip for Radeon 9100 IGP? Skaper ikke dette forvirring siden det er ett skjermkort som allerede heter Radeon 9100? For å ikke snakke om det integrerte skjermkortet. lett å tro at det er Radeon 9100 når det er Radeon 9200. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Må ha det, bare MÅ ha det! :!: Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Så til forvekskling lik ut som Shuttle XPC SN85G4 basert på nForce3-brikkesettet for Athlon 64: http://us.shuttle.com/specs2.asp?pro_id=389 Denne virker enda kulere spør dere meg PS: Jeg tviler på at SFF og Prescott passer bra sammen; 100W+ i en slik liten boks? Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Så til forvekskling lik ut som Shuttle XPC SN85G4 basert på nForce3-brikkesettet for Athlon 64:http://us.shuttle.com/specs2.asp?pro_id=389 Kan det ha noe å gjøre med at alle de nye modellene til Shuttle bruker det samme kabinettet men med forskjellige farger? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Er det abre meg eller er de nye Shuttle boksene styggere enn de gode gamle? Liker mye bedre G2 designet jeg.. Så slipper jeg den stygge minnekort leseren i fronten...den er jo skjemmende! Lenke til kommentar
iCar Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Noen som har funnet ut når denne eventuell kommer til Norge og hva prisen blir, Sjekket en nettside, der stod det ca 660 $ Vet ikke hva dollar kursen er for tida men tipper det der er litt over 4500 kr Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Støyer de nye shuttle boksene mindre? Det er et ****** bråk på min SN41G2, og jeg har dratt ut eller justert ned alle vifter bortsett fra PSU. Den får jeg heller ikke gjort noe med.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå