Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Heisann, har fått endel småsmerter i korsryggen nå i det siste. Føler det kommer av Knebøy, men er ikke sikker. Beina mine er ikke helt symmetrisk, det vil si 0,8-1cm høyere på høyre foten en venstre. Kan dette ha en stor innvirkning ved benkpress, og igjen være grunnen til problemet? Føler jeg har teknikken inne så ville ikke tro det skulle være det. Lenke til kommentar
War Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Heisann, har fått endel småsmerter i korsryggen nå i det siste. Føler det kommer av Knebøy, men er ikke sikker. Beina mine er ikke helt symmetrisk, det vil si 0,8-1cm høyere på høyre foten en venstre. Kan dette ha en stor innvirkning ved benkpress, og igjen være grunnen til problemet? Føler jeg har teknikken inne så ville ikke tro det skulle være det. Hvilken øvelse? Det vil ikke være uproblematisk nei, hofter og rygg vil bli sjevt helt opp til stanga som det må vies opp for. Er benet fysisk lenger, eller er hofta sjev? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Uff, skriveleif. Knebøy selvfølgelig. Benet er fysisk lenger og da vil vel hofta bli sjev også. Føler jeg burde bare droppe Knebøy, merker smerter i korsryggen. Noen alternativer? Lenke til kommentar
War Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 om du da ligger og hofta er rett er benet lenger. det er ikke så mye annet å gjøre en å kjøpe en spesialsko. den må ikke være dempet og myk om du skal bøye med den. Alternativt noe å stå på under ene foten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå