zda Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Vurderer å oppgradere grafikkortet (GTX660, som "funker, men aldri godt nok"). Dette 970-kortet ser ut til å være et godt valg, men er det noe som jeg bør være bekymra for, mtp på at det er 300kr under "rett pris"? http://www.netonnet.no/art/data/datakomponenter/skjermkort/nvidia/asus-geforcegtx970directcuii/214018.7063/Her er de andre aktuelle komponentene jeg har i maskinen:HK MSI z97 Gaming 3 PSU Corsair VX 550W PSU CPU Core i5 4690k RAM 2x4GB DDR3 DIMM2133 (Team Zeus) På forhånd takk. Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 ^^ Ikke noe problem med det skjermkortet du linket, bare kjør på! Lenke til kommentar
kremt Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Det er rett og slett bare et tilbud på akkurat det kortet Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Det er rett og slett bare et tilbud på akkurat det kortet Det er ikke noe tilbud? Det er normal pris hos netonnet Lenke til kommentar
zda Skrevet 6. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2015 Flott, takker! Var bare så rart å se etter at 3200kr er "billig" i hodet mitt, etter at jeg har fulgt med denne uka.Dette mener jeg ikke var prisen i går.Om noen har noe andre tips (vurdere noe kort, sleng på noe ram når jeg først shopper?) hadde jeg satt pris på det óg! Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Flott, takker! Var bare så rart å se etter at 3200kr er "billig" i hodet mitt, etter at jeg har fulgt med denne uka. Dette mener jeg ikke var prisen i går. Om noen har noe andre tips (vurdere noe kort, sleng på noe ram når jeg først shopper?) hadde jeg satt pris på det óg! Ja prisen endrer seg, da jeg rmaet mitt evga og skulle ha ny strix datt prisen fra 3.2-3.8 akkuratt da jeg bestilte, så bestill så fort som mulig!!!!Rammen du har holder fortsatt en stund til 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Det er rett og slett bare et tilbud på akkurat det kortet Det er ikke noe tilbud? Det er normal pris hos netonnet Ikke tilbud? Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Det er rett og slett bare et tilbud på akkurat det kortet Det er ikke noe tilbud? Det er normal pris hos netonnet Ikke tilbud? net on net 06032015.jpg Ser du at det står "TILBUD" på netonnet? Nei... Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Tipper det vi ser er Asus som skal bli kvitt forrige gen kjøler nå som strix er på kommet? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Det er rett og slett bare et tilbud på akkurat det kortet Det er ikke noe tilbud? Det er normal pris hos netonnet Ikke tilbud? net on net 06032015.jpg Ser du at det står "TILBUD" på netonnet? Nei... Må man skrike TILBUD over hele siden for at du skal oppfatte det som det? Faktum er at nedsatt pris = TILBUD Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 ^^ DE SIER IKKE NOE OM NEDSATT PRIS. Cdon har også hatt den til samme pris som fast pris. Dette er fast pris, dette justerer seg. Men dette er normal-pris. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Nope, det er på tilbud. Og slutt å rope vi er ikke døve Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Hvorfor vil de i all verden kjøre tilbud uten å markedsføre det!? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Jeg føler at du har litt svak strømforsyning for denne riggen , cpu og skjermkort vil trolig trekke alene omtrent 233Watt , resten av komponentene (avhengig av antall hd , eksterne enheter , osv ) vil så kunne trekke ytterligere 77 til 150 watt (eller mindre ) , som gjør at du sitter igjen med en belastning på alt fra 300 til ~ 377 Watt. Om du per dags dato ikke har problemet med nåværende oppsett (stabilitet , støy ) så vil du trolig ikke ha problemer med 970 heller da det trekker omtrent det samme , opplever du derimot mye støy og eventuelt ustabilitet vil jeg anbefale at du vurderer å oppgradere strømforsyningen når du har mulighet til noe kraftigere og stillere (ca 750 W ) , da får man også mer å gå på i forhold til overklokking og flere skjermkort om du skal ha SLI. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Hvorfor vil de i all verden kjøre tilbud uten å markedsføre det!? For å komme best ut i prissjekker 1 Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Ja da er det ikke tilbud da for det er fast pris. Fast pris justeres. Har sett den bede på 3k blank noen andre steder også Lenke til kommentar
zda Skrevet 7. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2015 Jeg føler at du har litt svak strømforsyning for denne riggen , cpu og skjermkort vil trolig trekke alene omtrent 233Watt , resten av komponentene (avhengig av antall hd , eksterne enheter , osv ) vil så kunne trekke ytterligere 77 til 150 watt (eller mindre ) , som gjør at du sitter igjen med en belastning på alt fra 300 til ~ 377 Watt. Om du per dags dato ikke har problemet med nåværende oppsett (stabilitet , støy ) så vil du trolig ikke ha problemer med 970 heller da det trekker omtrent det samme , opplever du derimot mye støy og eventuelt ustabilitet vil jeg anbefale at du vurderer å oppgradere strømforsyningen når du har mulighet til noe kraftigere og stillere (ca 750 W ) , da får man også mer å gå på i forhold til overklokking og flere skjermkort om du skal ha SLI. Det funker i dag. Men du har nok rett, jeg tror jeg er helt på grensa med 2HDD og 1 SSD. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Jeg tror det går fint med 970 på ditt system, ja i grense land. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå