Rolf Kristensen Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Morgengry Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Wooooow! Så vakkert! nydelig farger og flott komp! En kunne laget et panorama ved å kutte halve himmelen, ned i den mørke skya. Ka du trur? Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 6. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2015 Wooooow! Så vakkert! nydelig farger og flott komp! En kunne laget et panorama ved å kutte halve himmelen, ned i den mørke skya. Ka du trur? Mange takk for det Helene ! Jeg har allerede kuttet noe oppe, men jeg ville ha igjen litt av det blå også, for å få med hele fargespekteret, men det ville fungert fint slik du foreslår også Mvh. Rolf Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Kjempefint! Ikke'no kutt i himmel her nei Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Fin morgenstemning !! (Du må være litt av en morgenfugl ?) Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 9. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2015 Mange takk til dere alle sammen for de hyggelige kommentarene ! Til Ragnar.....jeg er slett ingen morgenfugl, men midtvinters er heldigvis ikke morgengryet så veldig tidlig Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg