Hveding Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Hei. Jeg får ikke helt til med oculusen.. Jeg har installert nødvendige drivere osv, men får ikke noen spill til å fungere med riften.Et par spill fra oculus sin hjemmeside fungerer, men så å si ingen av steam spillene.War Thunder fungerer merkelig nok. Vil jo prøve Skyrim, DCS world, assetto corsa å litt til. Har ikke helt forstått hvordan jeg "velger" oculus rift som skjerm, å hvilken skal det være. Har AMD skjermkort. Mvh Pat. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 De fleste spill, som f.eks Skyrim fungerer ikke i Rift uten ekstra programvare. De er rett og slett ikke laget for Rift. F.eks er det en del steg for å få SKyrim til å fungere: http://riftmod.com/how-to-skyrim-and-oculus-rift-with-a-fixed-hud/ Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 6. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2015 Aha takk. Lurer også på hvorfor skjermen i oculusen av å til er snudd opp ned i noen spill, mens andre ikke.. Å av å til så er de en gang oppne å andre gangen motsatt i samme spill.. hvorfor ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå