Thor. Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Har eid en Xperia Z siden release. Oppfører seg som ny og har intensjoner om å ha denne telefonen en god stund til. Brukte originalbeskyttelse lenge. Byttet til et "H7 glass" kjøpt på Ebay litt før jul. Dette glasset tålte lite (hadde ikke høye forventninger heller) og har sprukket. Jeg ser meg derfor rundt etter et annet merke, men jeg vet ikke hvilket jeg skal gå for. For meg er det viktig at beskyttelsesfilmen: Ikke lager unødvendig friksjon Ikke blokkerer nærhetssensoren (som deaktiverer skjerm under samtaler) Om skjermfilmen er i stiv plast eller elastisk materiale har ikke så mye og si, bare den fungerer. Her er utvalget for min telefon: http://www.prisjakt.no/category.php?b=s210247782 Pris, under 250 + frakt. Hvilke merker er bra og hvilke burde jeg unngå, og hvorfor? Lenke til kommentar
hallelaja Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 De fleste fungerer helt greit.Er derimot veldig Vanskelig å sitte de på.Jeg prøvde selv, men fikk masse luft bobbler under....... Gikk til slutt til en forhandler og sa at jeg kjøper hvis de setter den på,da gikk det 100% Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå