Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

VW Golf selges, kom med tips.

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er ny på forumet her. Mitt navn er Kristian.

Saken er at jeg Prøver å selge min VW Golf, siden dama bestemte seg for at vi trengte en større bil (delvis enig) nå er saken at vi skal hente en passat på Tirsdag og jeg har kun hatt en person som har vært interresert i bilen (han endte opp med en annen bil, saab 9-5..) det jeg kunne trengt er tips med annonsen. Vet at bildene ikke er perfekt, men kjempe dårlig er de ikke. Har jeg skrevet noe galt i annonsen eller er prisen for høy. Vil helst selge fortest mulig.

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=56290468&ref=ads&myad=56290468&searchclickthrough=true

Kom med uansett råd og meninger.

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ta noen bedre bilder utenpå, høye bilder som har mye tomrom lokker ikke like godt. Snu kameraet andre veien og fyll bildet bedre. Hva med å prøve å sette ned prisen noen tusenlapper? Evnt skrive i annonsen at pris diskuteres ved hurtig avgjørelse. Golf finnes det er haugetall av tilsalgs. Se litt rundt hva prisene ligger på en tilsvarende bil. Ellers ser det greit ut. :)

Endret av KontorPult
Lenke til kommentar

Takk! tenkte å gi bilen en skikkelig vask på tirsdag, siden da kan den bare stå siden vi har ny bil. Føre er forferdelig her i Nord for øyeblikket. Har sikkert spylt bilen 3 ganger den hær uken i tilfellet noen interesserte gikk forbi bilen :-p skal teste å sette ned prisen når jeg har tatt noen nye bilder.

Lenke til kommentar

Teksten er god. Kort og forklarende, så har ikke noe å klage på der. Gratis service bør jo også være lokkende.

Problemet her er rett og slett bilen.. Det er en Golf, og du er dermed bare en blant flere hundre. Vi snakker norges mest solgte bil uttallige ganger på rad. Her gjelder det nok å ha tålmodighet.

Ville gitt det litt tid og samtidig få tatt noen bedre bilder når været tillater det :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Det største problemet ditt er fargen, ikke mange som vil ha hvit bil.... Annonsen er nøytral og god, men bildene må bli bedre. Mer bil, mindre Narvik. Spesielt bildene med hvit bil i hvit snø ødelegger.

Lenke til kommentar

komplett utstyrsliste må være med. jeg ser at bilen har oppvarmede speil, men det står ikke i annonsen.

har bilen vanlig reservehjul? oppvarmede spyledyser? osv osv

finn fram serviceheftet.. der finner du en hvit lapp med masse koder på.. bruk denne siden for å finne ut hva utstyr bilen har:

http://igorweb.org/equidec/

edit:

legg også ved et par bilde av sommerhjula (få med mønsterdybden)

Endret av joka
Lenke til kommentar

Det største problemet ditt er fargen, ikke mange som vil ha hvit bil.... Annonsen er nøytral og god, men bildene må bli bedre. Mer bil, mindre Narvik. Spesielt bildene med hvit bil i hvit snø ødelegger.

Ser ikke hva som er galt med hvit bil. Syns det er en av de fineste for tiden. Du ville heller hatt taxisølv kanskje?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Ser ikke hva som er galt med hvit bil. Syns det er en av de fineste for tiden. Du ville heller hatt taxisølv kanskje?

Hva jeg ville hatt er ikke relevant. Basert på egen erfaring er det vanskelig å selge hvite biler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...