Dernhelm Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Hei! Jeg har en Jensen Airlink 89300 og en nyere Jensen Airlink 7000AC. Den gamle ruteren er sliten og har lavere rekkevidde - og er generelt treig. Problemet er jeg får ikke koblet til Playstation Network med min nye ruter. Jeg har undersøkt alt av innstillinger og finner ikke ut hva problemet kan være. Jeg har satt innstillingene så og si likt på begge - så jeg lurer på om noen her har en idè om det kan være noen nyere innstillinger man kan skru av/på - på den nyeste ruteren - og som er på ved default og blokkerer PSN ? Ting jeg har prøvd med den nye ruteren: Bytte mellom wireless b/g/n - UPNP, skrudd DMZ av og på (hatt manuelle IP-innstillinger på PS). Jeg har bare en ruter på av gangen slik at de ikke står i veien for hverandre, og begge har forskjellig SSID. Feilmeldingen er "The connection to the server has been terminated". Når jeg googler får jeg gamle svar på et gammelt problem som ikke er løsning på dette problemet. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Jensen rutere er bare å styre unna generielt. Dlink og TP-link kan være ok men ofte dårlig firmware oppdateringer. Skal du ha ny ruter neste gang gå heller for netgear, Asus eller Cisco (Linksys). Var det dette du prøvde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå