fjarle Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Lekker design og god brukeropplevelse. Krigen om midten av prisstigen hardner til.SNIKTITT: LG Spirit Lenke til kommentar
G Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 (endret) Skjermen er 0,2" (en halv centimeter) for stor for min smak. Man skal tross alt holde om telefonen også. 4,5" er mer enn stor nok skjerm til telefonbruk. Jeg tror ikke jeg har unormalt små hender heller. Metalldeksel/innkapsling taler også en del i mot. Endret 6. mars 2015 av G Lenke til kommentar
Ham&Cheese Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Var skeptisk til 4.7 på min i6 først, men tok ikke lang tid før jeg ble vant. Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Skjermen er 0,2" (en halv centimeter) for stor for min smak. Man skal tross alt holde om telefonen også. 4,5" er mer enn stor nok skjerm til telefonbruk. Jeg tror ikke jeg har unormalt små hender heller. Metalldeksel/innkapsling taler også en del i mot. Jeg kan bruke telefoner med 5.7" med en hånd. Tror nok du blir vant til 0.2" ekstra 1 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 3.5" ought to be enough for anybody. -Steve Jobs 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg