Gå til innhold

[Løst] Recovery: Hente ut filer fra HDD uten filsystem

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Last minute update: Active@ Partition Recovery er nå freeware. http://www.partition-recovery.com/

Active@ Partition Recovery is a freeware toolkit that helps you to recover deleted and damaged logical drives and partitions within DOS, Windows, WinPE (recovery boot disk) & Linux (recovery LiveCD) environments. Simple QuickScan easily detects and recovers recently deleted partitions, as long as they were not formatted / overwritten to after deletion.

Lenke til kommentar

Last minute update: Active@ Partition Recovery er nå freeware. http://www.partition-recovery.com/

Active@ Partition Recovery is a freeware toolkit that helps you to recover deleted and damaged logical drives and partitions within DOS, Windows, WinPE (recovery boot disk) & Linux (recovery LiveCD) environments. Simple QuickScan easily detects and recovers recently deleted partitions, as long as they were not formatted / overwritten to after deletion.

Takk for tips. Skal laste den ned.

Update her også: Det var fa** ikke rart jeg hadde problemer med å lese informasjonen på dette drevet. Data'n er kryptert for helv****!!! :p Holder på med dekryptering nå, men jeg kommer ikke til å holde pusten.

Pokker at ikke IT gutta kunne sagt dette til meg på fredag da.

Hadde ikke dette vært kryptert ville TestDisk gjort en fabelaktig jobb, det er jeg brennsikker på.

Lenke til kommentar

Ja du kan le :)

Har stanga hue i veggen hele helga her, satt meg inn i fdisk og linux etter alle kunstens regler...

Måten jeg gjorde dette på kunne ALDRI fungert, fordi all data på det drevet kunne bare leses av den gamle laptopen med det Win image som lå på maskinen da. Dette visste jo ikke jeg :\ Jeg skylder på ung-gutta som gjorde jobben :p

Lenke til kommentar

Ja du kan le :)

Har stanga hue i veggen hele helga her, satt meg inn i fdisk og linux etter alle kunstens regler...

Måten jeg gjorde dette på kunne ALDRI fungert, fordi all data på det drevet kunne bare leses av den gamle laptopen med det Win image som lå på maskinen da. Dette visste jo ikke jeg :\ Jeg skylder på ung-gutta som gjorde jobben :p

Eg skulle akkurat til å spørre om dere hadde prøvd å sette disken inn i den gamle maskinen igjen :green:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...