SK26 Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 (endret) Vi skal ha presentasjon om Shetlands-Larsen, og en av oppgavene er å finne hvilke form av motstandsarbeid han drev med og litt om det. Jeg finner ikke noe på nettet, og lurte på om dere kunne noe. Takk på forhånd. Endret 6. mars 2015 av SondreK10 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Seriøst? Du vet hva Google er? 1 Lenke til kommentar
Karl Skapeland Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Vi skal ha presentasjon om Shetlands-Larsen, og en av oppgavene er å finne hvilke form av motstandsarbeid han drev med og litt om det. Jeg finner ikke noe på nettet, og lurte på om dere kunne noe. Takk på forhånd. Bor du i Kina? 1 Lenke til kommentar
SK26 Skrevet 6. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2015 Seriøst? Du vet hva Google er? Har du prøvd å søke på Google? Lite informasjon, ellers så hadde jeg jo ikke spurt her. Lenke til kommentar
SK26 Skrevet 6. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2015 (endret) Vi skal ha presentasjon om Shetlands-Larsen, og en av oppgavene er å finne hvilke form av motstandsarbeid han drev med og litt om det. Jeg finner ikke noe på nettet, og lurte på om dere kunne noe. Takk på forhånd. Bor du i Kina? Ja. Men har du noe informasjon? Endret 6. mars 2015 av SondreK10 Lenke til kommentar
Mattono Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Har dere ikke bedre svar å finne på Karl skapeland og Sexylubb1? 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Det er massevis av informasjon på de første treffene på Google. 1 Lenke til kommentar
SK26 Skrevet 6. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2015 (endret) Det er massevis av informasjon på de første treffene på Google. Gi meg en link da kamerat, som har heftig med info. Endret 6. mars 2015 av SondreK10 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Det er massevis av informasjon på de første treffene på Google. Gi meg en link da kamerat. https://www.google.no/search?&q=Shetlands-Larsen Sjekk de 5 første treffene. AtW 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Det er massevis av informasjon på de første treffene på Google. Gi meg en link da kamerat. https://www.google.no/search?site=&source=hp&ei=FXX5VPGPFaT7ywO-54HoCA&q=shetlands-larsen&oq=S&gs_l=mobile-gws-hp.1.0.41l3j0l2.1394.1394.0.2683.2.1.0.1.1.0.189.189.0j1.1.0.msedr...0...1c.1.62.mobile-gws-hp..0.2.239.3.Ogk9xcFpqVw 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Har dere ikke bedre svar å finne på Karl skapeland og Sexylubb1? Jo: Gjør leksene dine selv. Eller prøv i det minste før du spør om hjelp. Lenke til kommentar
Karl Skapeland Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 (endret) Har dere ikke bedre svar å finne på Karl skapeland og Sexylubb1? Nei. Jeg hadde tenkt å foreslå Google, men det hadde Sexylubb1 gjort allerede. At trådstarter ikke har kommet på dette selv, viser jo hvilken gi-faen-mentalitet han i utgangspunktet har. Jeg kjenner godt til Shetland-Larsen og det han og hans gjeng drev med. Flere i slekta var faktisk involvert. Så hvis han hadde noen relevante spørsmål om fyren, så skulle jeg nok kunne hjelpe. Men når han påstår at han IKKE FINNER informasjon på nettet om ham, så bor han enten i Kina, eller så gidder han ikke å bruke kalorier på å søke etter det selv. Forundrer meg at han hadde energi nok til å skrive innlegget sitt. Eller fikk han kanskje hjelp av mamma? Endret 6. mars 2015 av Karl Skapeland Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Kanskje han burde googlet "motstandsarbeid" først ... ? For Larsen tuslet jo bare att og fram over Nordsjøen med båten sin, han. Er'e arbeid det'a? Lenke til kommentar
Occi Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Tråd flyttet til leksehjelp. Samtidig setter det en strek for diskusjon av trådstarters evne til å bruke Google.Tilbakemeldinger tas per PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå