akelbo Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Kan du løse drapsgåten før skipet treffer isfjellet?Ber om hjelp til å gjenskape Titanics skjebnesvangre ferd Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Håper virkelig dette går igjennom. Har ønsket å se ett spill som dette helt siden jeg så James Cameron filmen på kino i 1997. Kan tenke meg å få oppleve titanic fra du går ombord, hele reisen til skipet krasjer med isfjellet og å så få være ombord hele veien til skipet ender sin jomfrureise på havets bunn må være en meget unik opplevelse. Om dette enda får støtte for VR så kan jeg lett se for meg at dette projektet kan bli en stor suksess. 2 Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Det var jo et tilsvarende spill som kom på 90-tallet. Hvor du ble kastet tilbake i tid til Titanic, du måtte løse et mysterie ombord og du vandret gjennom de ulike delene av skipet. 1 Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Det var jo et tilsvarende spill som kom på 90-tallet. Hvor du ble kastet tilbake i tid til Titanic, du måtte løse et mysterie ombord og du vandret gjennom de ulike delene av skipet. Det spillet spilte jeg! Dessverre var det, for en 10-åring i 1998 med begrensede engelskkunnskaper, altfor vanskelig. Mener også å huske at grafikken var middelmådig, selv etter 1998-standard. 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Tror de prøver å dytte en altfor stor agurk inn i kjeften her. Greit med ambisjoner, men som jeg har nevnt andre ganger så er det dumt å sette seg for store mål og drite seg ut, spesiellt når man folkefinansierer et spill. Bedre å få et litt mindre spill enn å få fingern når det driter seg God idè, spennende, men jeg tviler litt på at de klarer det. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Håper det går gjennom. Har ikke penger til slike prosjekter om dagen. Men hadde absolutt betalt for det ferdige spillet. Oculus rift støtte er ett must. Tror mange kunne tenkt seg å bare vandret rundt i de koridorene der Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Det var jo et tilsvarende spill som kom på 90-tallet. Hvor du ble kastet tilbake i tid til Titanic, du måtte løse et mysterie ombord og du vandret gjennom de ulike delene av skipet. Det spillet spilte jeg! Dessverre var det, for en 10-åring i 1998 med begrensede engelskkunnskaper, altfor vanskelig. Mener også å huske at grafikken var middelmådig, selv etter 1998-standard. Akkurat samme opplevelse jeg hadde. Skjønte lite til ingenting der jeg rota rundt i leiligheten i åpningssekvensen og senere på skipet. En rar form for nostalgi egentlig 1 Lenke til kommentar
Psykonaut Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Blir vel å spille dette med Celine Dion på full guffe i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Puzzlefuzz2011 Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Spilte gjennom Titanic:Adventure Out of Time den gang det kom ut, og storkoste meg. Opplevde absolutt ikke at grafikken var utdatert etter den tidens standard, de var en ganske magisk, spennende og tidvis skremmende opplevelse å vandre rundt på skipet. Ser fram til et nytt spill med dette skipet som arena, kan bli flott det, og kanskje dette blir det første spillet jeg spillet med Oculus Rift. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå