alaruz Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Noe jeg lenge har lurt på,...- Når kommer telenor ADSL regningene ? Kjenner flere som har adsl med forskjellige leverandører og de har alt fått noen regninger til nå,.. jeg har ikke fått en eneste , ikke en gang montasje... og begynner å lure,.. ? - tror ikke akkurat at telenor har glemt meg ut,... Har hatt ADSL siden 22 Nov -01 Noen som har noen ideer,.... ? Lenke til kommentar
smetho Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Heisann. Har selv fått regninger som vanlig. De har nok blitt litt rot i systemet deres. De har jo fått veldig mange nye kunder på kort tid. Men d er ikke noen unnskyldning. Du bør absolutt ringe og få ordna d nå, ellers vil du måtte betale masse på en gang når regning endelig kommer. Det er verre det. Bedre å betale litt og litt. Ihvertfall for fattiglus som meg :smile: Lykke til! Lenke til kommentar
Cali3D Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Quote: On 2002-02-21 22:40, alaruz skrev:Noe jeg lenge har lurt på,...- Når kommer telenor ADSL regningene ? Kjenner flere som har adsl med forskjellige leverandører og de har alt fått noen regninger til nå,.. jeg har ikke fått en eneste , ikke en gang montasje... og begynner å lure,.. ? - tror ikke akkurat at telenor har glemt meg ut,... Har hatt ADSL siden 22 Nov -01Noen som har noen ideer,.... ? Er du like heldig som eg var kan du glede deg til å bli fattig på veldig kort tid ! Eg og lurte på hvortid regningen kom angående montasje osv.. svaret fekk eg da alt kom nesten på en gang i løp av 1 ukes tid fordelt på 2stk. regninger om eg ikke husker feil:( Da skal eg si deg det blei vill panikk for min del i vert fall he,he.. Måtte ringe telenor for å få delt opp regningene litt så eg fekk betale dei og kan si med handen på hjertet at telefon kø systemet telenor bruker virker glimrende! NOT!! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 JEg fikk regning etter ett halvt år, den kom på 5k.. ARGH.. Men fikk pruta ned linja + fikk 1.5 mnd gratis grunnet dårlig linje Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 vi fikk regning på 3.29kr. hvor mye tror dere den kosta å sende til danmark? 10kr?20?30? Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Hender jeg får flere(ADSL) regninger med forfall samme mnd. fra dem. Selv her duger ikke sTjELENOR. De gjør som det passer dem. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Hei! Har ikkje Telenor ADSL.Men,har Telenormobil abbonement..Og regna med at etter oktober skulle eg få ei rekning i november.(d.v.s 1gang i mnd)så eg venta og venta..Fekk ei litt høg rekning i februar.. ;( Litt kjip når eg er ein fattig "jobbar".. Lenke til kommentar
Essem87 Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Heisann.. Jeg har Telenor 56k modem har hatt det i to år nå har enda ikke fått regning:) Det er grunnen til at jeg ikke har bytta til ISDN skal få meg ADSl i mai:)) Har ringt til telenor og dem sier at jeg ikke finns:) men her er jeg jo.. Lenke til kommentar
xonic Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 oioioioioi dritt deilig da!!! skulle jeg ønske jeg hadde det!!! Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Kammerat av meg har Modem.. Han har aldri betalt en internett regning... Telenor MySport heter abonemenet hans han har hatt det over 2 år gratis nå... Digga meg om de hadde fått regning nå, den hadde blitt på masse penger! Lenke til kommentar
flabben2k Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Jeg fikk adsl 9okt 2001 tok 3 dager før linja kom opp, fikk første reg slutten av januar 2002. Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 24. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2002 Fikk regningen i går faktisk, snakk om tilfeldighet,... Men på regningen var det kun for montering og 1.24 måneder og ikke de 3 månedene jeg har hatt adsl,... Jeg tror aldri jeg blir klok på Telenor jeg,.... - er forvirra nok allerede når det kommer til de,... [ Denne Melding var redigert av: alaruz på 2002-02-24 12:45 ] Lenke til kommentar
Sm:)ey Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Jeg hadde et telenor mobil abo. 200,- Du betalte 200,- hver mnd. vis du ikke ringte får dem sparte mann opp. Fikk regning på 200 hver mnd. Jeg ringte og ringte jeg, 5 mnd etter slutta de med det abo. så jeg skulle få de penga jeg ikke hadde brukt oppe som kreditt. Jeg fikk 970,- i kreditt. :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Quote: On 2002-02-22 01:13, Cali3D skrev:Måtte ringe telenor for å få delt opp regningene litt så eg fekk betale dei og kan si med handen på hjertet at telefon kø systemet telenor bruker virker glimrende! NOT!! "Du er nummer 5 i køen... forventet ventetid er 30 minutter" 25 minutter senere : "Du er nummer 1 i køen... forventet ventetid er 29 minutter" HÆ??? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Quote: On 2002-02-21 23:23, smetho skrev:Heisann.Har selv fått regninger som vanlig. De har nok blitt litt rot i systemet deres. De har jo fått veldig mange nye kunder på kort tid. Men d er ikke noen unnskyldning. Du bør absolutt ringe og få ordna d nå, ellers vil du måtte betale masse på en gang når regning endelig kommer. Det er verre det. Bedre å betale litt og litt. Ihvertfall for fattiglus som meg :smile:Lykke til! Eller du kan legge til side abo-prisen på en egen konto hver måned og få rentene. Skaff deg Skandiabanken... der kan du opprette, jeg tror det er 10 kontoer "on the fly" og du får bra renter uten gebyrer. Hvis du får regning etter ett år, så har du fått en del renter på det du normalt skulle betalt. Even better : skaff deg NextGenTel. Raskere, billigere og minst like stabilt. Også slipper du stresset med å ringe opp. I tillegg får du regning jevnlig (jeg har fått for første måneden + installasjon nå etter å ha hatt det i litt over en måned). Du slipper også å "måtte ha" et ISDN abbonnement som Telehor krever at du har (de mener du må ha det for å få ADSL til å funke... det er bare tull. Jeg vet om en med Telenor ADSL som sa opp ISDN abbonnementet sitt for lenge siden. ADSL funker fortsatt). NextGenTel krever ikke engang vanlig analogt abbonnement for at du skal få ADSL fra de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå