Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor ADSL regninger....

Anbefalte innlegg

Noe jeg lenge har lurt på,...- Når kommer telenor ADSL regningene ?

Kjenner flere som har adsl med forskjellige leverandører og de har alt fått noen regninger til nå,.. jeg har ikke fått en eneste , ikke en gang montasje... og begynner å lure,.. ? - tror ikke akkurat at telenor har glemt meg ut,...

Har hatt ADSL siden 22 Nov -01

Noen som har noen ideer,.... ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann.

Har selv fått regninger som vanlig. De har nok blitt litt rot i systemet deres. De har jo fått veldig mange nye kunder på kort tid. Men d er ikke noen unnskyldning. Du bør absolutt ringe og få ordna d nå, ellers vil du måtte betale masse på en gang når regning endelig kommer. Det er verre det. Bedre å betale litt og litt. Ihvertfall for fattiglus som meg :smile:

Lykke til!

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-21 22:40, alaruz skrev:

Noe jeg lenge har lurt på,...- Når kommer telenor ADSL regningene ?

Kjenner flere som har adsl med forskjellige leverandører og de har alt fått noen regninger til nå,.. jeg har ikke fått en eneste , ikke en gang montasje... og begynner å lure,.. ? - tror ikke akkurat at telenor har glemt meg ut,...

Har hatt ADSL siden 22 Nov -01

Noen som har noen ideer,.... ?

Er du like heldig som eg var kan du glede deg til å bli fattig på veldig kort tid !

Eg og lurte på hvortid regningen kom angående montasje osv.. svaret fekk eg da alt kom nesten på en gang i løp av 1 ukes tid fordelt på 2stk. regninger om eg ikke husker feil:(

Da skal eg si deg det blei vill panikk for min del i vert fall he,he..

Måtte ringe telenor for å få delt opp regningene litt så eg fekk betale dei og kan si med handen på hjertet at telefon kø systemet telenor bruker virker glimrende! NOT!!

Lenke til kommentar

Fikk regningen i går faktisk, snakk om tilfeldighet,...

Men på regningen var det kun for montering og 1.24 måneder og ikke de 3 månedene jeg har hatt adsl,...

Jeg tror aldri jeg blir klok på Telenor jeg,.... - er forvirra nok allerede når det kommer til de,...

[ Denne Melding var redigert av: alaruz på 2002-02-24 12:45 ]

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg hadde et telenor mobil abo. 200,-

Du betalte 200,- hver mnd. vis du ikke ringte får dem sparte mann opp.

Fikk regning på 200 hver mnd.

Jeg ringte og ringte jeg, 5 mnd etter slutta de med det abo. så jeg skulle få de penga jeg ikke hadde brukt oppe som kreditt.

Jeg fikk 970,- i kreditt.

:smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-22 01:13, Cali3D skrev:

Måtte ringe telenor for å få delt opp regningene litt så eg fekk betale dei og kan si med handen på hjertet at telefon kø systemet telenor bruker virker glimrende! NOT!!

"Du er nummer 5 i køen... forventet ventetid er 30 minutter"

25 minutter senere :

"Du er nummer 1 i køen... forventet ventetid er 29 minutter"

HÆ???

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-21 23:23, smetho skrev:

Heisann.

Har selv fått regninger som vanlig. De har nok blitt litt rot i systemet deres. De har jo fått veldig mange nye kunder på kort tid. Men d er ikke noen unnskyldning. Du bør absolutt ringe og få ordna d nå, ellers vil du måtte betale masse på en gang når regning endelig kommer. Det er verre det. Bedre å betale litt og litt. Ihvertfall for fattiglus som meg :smile:

Lykke til!

Eller du kan legge til side abo-prisen på en egen konto hver måned og få rentene. Skaff deg Skandiabanken... der kan du opprette, jeg tror det er 10 kontoer "on the fly" og du får bra renter uten gebyrer. Hvis du får regning etter ett år, så har du fått en del renter på det du normalt skulle betalt.

Even better : skaff deg NextGenTel. Raskere, billigere og minst like stabilt. Også slipper du stresset med å ringe opp. I tillegg får du regning jevnlig (jeg har fått for første måneden + installasjon nå etter å ha hatt det i litt over en måned). Du slipper også å "måtte ha" et ISDN abbonnement som Telehor krever at du har (de mener du må ha det for å få ADSL til å funke... det er bare tull. Jeg vet om en med Telenor ADSL som sa opp ISDN abbonnementet sitt for lenge siden. ADSL funker fortsatt). NextGenTel krever ikke engang vanlig analogt abbonnement for at du skal få ADSL fra de.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...