Gå til innhold

Tid for refleksjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ved første øyekast så bildet ordinært ut, til jeg fikk øye på speilingene av personen i akvarieglasset. Det ga en annen dimensjon over det hele, og fortjent honnør fra min side.

Tusen takk Ragnar! Ja det var jo speilingen som gjorde bildet her. Litt irriterende med lampa som speilet seg også, men den måtte bare bli med for å få bildet "helt". :)

Lenke til kommentar
Jeg er så enig med deg Helene. Enda et flott bilde viser du oss fra akvariet. Ha en fin fotohelg.

Mvh Torbjørn[/quote

Tusen takk for så hyggelig kommentar. tror du jeg hadde mange bilder fra akvariet? ;) vanskelig å ta bilde av fisker i bevegelse når det er så mørkt. I helga må det vel bli litt uværsbilder, ikke så enkelt det heller når en omtrent blåser overende og det regner rett inn på linsa.. :p

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Et bilde til og reflektere over.... Morsomt og godt fanget. Et godt utslag av evnen til å se motiv:-) Som hsp sier, fine kontraster i farger, samt at du har klart og få med alle 3...... Alltid lurt og ha med seg både kamera og øyne når en er på farten!

Lenke til kommentar

Et bilde til og reflektere over.... Morsomt og godt fanget. Et godt utslag av evnen til å se motiv:-) Som hsp sier, fine kontraster i farger, samt at du har klart og få med alle 3...... Alltid lurt og ha med seg både kamera og øyne når en er på farten!

Tusen takk for det Pål. :) og av og til er det greit å ha litt flaks...;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...