Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

ONS som dreit seg ut - eller?

Anbefalte innlegg

Vil høre hva dere gutter mener om dette...

Mange år siden. Jeg var singel jente på byen. Traff en fyr ute, vi begynte å kline. Jeg hadde aldri hatt ONS før, men var nysgjerrig og hadde lyst å forsøke. Småfull og hele pakken. Så etter masse øl og klining sa jeg ja da han spurte om å bli med ham hjem. Vi bestilte en taxi, men han bestile den til en lokal bygdefest i stedet for hjem til seg. Lovet meg at det bare var snakk om en øl før vi skulle hjem til ham så jeg sa det var ok.

Vi kjøpte oss hver vår øl på grendahuset, vi klinte ganske heftig og jeg var med på notene, klar for å gå videre. Men i stedet for å bli med den ølen og reise hjem (da jeg fortsatt var hyp), så fortsatte han å drikke. Han hadde flere kompiser på festen (noe jeg ikke hadde) og forsvant fra meg. Jeg ble sittende alene mens han drakk seg fullere og fullere og hang med kameratene.

Timene gikk, og jeg begynte å bli smålig edru. Han var jo nå helt møkings, og jeg hadde fått nok av det hele og ville bare hjem. På vei til taxien havnet han nesten i slåsskamp med en annen fyr og jeg fikk bare avsmak. Jeg satte meg i taxien og ga ham min hjemadresse. Han sa at han ble med meg hjem, jeg sa nei - og da ble han sur på meg. Det endte med at han reiste hjem til seg og jeg hjem til meg - og aldri har jeg vært så glad for den avgjørelsen!

Hva tenker dere - hadde han rett i å bli sur for at jeg sa nei? (Hadde han kjørt linjen ut da vi møttes så hadde jeg blitt med - problemet var at jeg lot meg være alene lenge nok til at jeg begynte å bli edru i en tid da han bare ble mer full).

Anonymous poster hash: 84049...054
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er din versjon og han har sin versjon. Basert på din versjon synes jeg det var helt innenfor at du dro hjem til deg selv - alene. Han var sikkert hypp på deg og alt det der, men han ville kose seg med noen kompiser osv og ble for full, sånt skjer. Men om han kjente folk og du var på ukjent farvann burde han tatt deg under sin vinge og hatt litt øye med deg. Helt greit om dere ikke er sammen hele kvelden, men han bør i alle fall introdusere deg litt rundt og passe på at du klarer deg.

Vet ikke hva du er ute etter med tråden, få bekreftet at du ikke er et dårlig menneske som ikke lot ham pule deg? Det kan jeg bekrefte her å nå. Greit at du på en måte sa ja til dette, men om han velger å gå fra deg på fest i mange timer så får han bare ha det så godt. . Uansett har du ikke gjort noe galt, gå videre med livet ditt og ha det bra :)

Så først nå det med mange år siden, og jeg er enig med Henrik. Hva er greien med at du fortsatt tenker på dette?

• Liker 1
Lenke til kommentar

TS her.

Det er ikke noe jeg tenker på i den forstand at det plager meg. Jeg er nå i et langvarig forhold og har det veldig bra for min del. Men dette er min eneste erfaring når det gjelder ONS med en fremmed, og dermed hadde det vært interessant å høre hva andres erfaringer. Om dette er sånt som skjer, om det er forventet at man henger med hele kvelden osv. Ikke noe mer i det enn at jeg synes det hadde vært interessant å vite.

Lenke til kommentar

TS her.

Det er ikke noe jeg tenker på i den forstand at det plager meg. Jeg er nå i et langvarig forhold og har det veldig bra for min del. Men dette er min eneste erfaring når det gjelder ONS med en fremmed, og dermed hadde det vært interessant å høre hva andres erfaringer. Om dette er sånt som skjer, om det er forventet at man henger med hele kvelden osv. Ikke noe mer i det enn at jeg synes det hadde vært interessant å vite.

Har aldri hatt ONS selv, men har fått muligheten til det. ("Kan du drikke deg dritings og bli med meg hjem?" ler jeg av den dag i dag. Typisk Jokke-klassiker, bare at hun var dame.) :p Er for øvrig mann, btw. Men du spør hva som forventes av deg? Jeg vil tro ikke noe som helst forventes, annet enn at dere har frivillig sex når dere er hjemme. Dvs ikke inviter ham hjem, bare for å skift mening når dere står på soverommet. Ikke at han har noe han skulle sagt da, så klart. Det gir han jo ikke lov til å voldta deg, for å si det sånn.

Og selv om det hadde blitt forventet av deg at dere skulle henge sammen hele kvelden, gjelder ikke det samme for ham? Men han ga jo blaffen i dag, og hang med kameratene i stedet? For meg virker han som en drittsekk som først "sikret seg" en ONS, og så forventet at du skulle stille opp når han var ferdig med festingen. Det blir helt feil. Jeg ville aldri ha kastet bort tid på noen som har så lite respekt for meg. Jeg er ikke interessert i ONS, men selv om jeg hadde vært det, hadde vi festet sammen på byen sammen og dratt hjem sammen. Har hun så lite respekt for meg at hun åpenlyst gir blaffen i meg får det være det samme.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...