AnonymDiskusjon Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Muligens litt ekle detaljer i denne tråden. Litt inspirert av en tråd som går nå om kvinner som blir så fulle at de ikke klarer å gjøre rede for seg og evt blir voldtatt. Nå er jeg kanskje utrolig naiv, derfor spør jeg om dette som anonym bruker: Hvordan, rent praktisk, klarer man å gjennomføre en slik voldtekt? Jeg begynte å tenke på dette etter samboer og jeg var på julebord. Vi ble begge ordentlig fulle, men ikke på det stadiet at ingen av oss klarte å gjøre rede for oss. Jeg (som kvinne) ville ha sex, fordi jeg har alltid synes fyllesex hørtes kult ut. Jeg ville, men kroppen var for full, så jeg var tørr. Samboer forsøkte og forsøkte - jeg var med på det og var 100% villig, men vi måtte gi opp. Det gikk ikke, rent fysisk. Så når vi ikke fikk det til, samboere i mange år og faktisk ønsket dette - hvordan vil en mann klare det med en kvinne som antagelig da er knusktørr og ikke kan gjøre rede for seg en gang? Anonymous poster hash: 0e5fc...17a Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Må innrømme at problemet med at man er for tørre der nede ikke har oppstått når jeg og kona har hatt sex og hun var virkelig full , men vi bruker også av vane glidemiddel på henne og meg (hun er trang nede selv etter at vi har vært sammen i 14 år og har 2 barn) så mulig det har noe å si. Noen kvinner blir jo bløte nedentil når de er fulle da de ikke har full kontroll på hormonene sine, men vil tro at dette varierer mye fra kvinne til kvinne og at noen opplever det motsatte når man ikke lenger har kontroll. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Bare å ha en pakke margarin i baklomma til enhver tid, da. 2 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 har brukt alt ifra glidemiddel til sololje så der det er kreativitet fins det en løsning. Men de fleste jenter klarer å bli våt der nede selv om dem er full heldigvis sex i fylla er et ganske så utbredt fenomen Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Selvsagt går det selv om man er tørr. Med nok kraft kommer man inn, og som voldtektsmann driter man jo i hvordan dama har det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Bare fordi du er knusktørr som full, betyr det jo ikke at alle andre er det samme. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg