Gå til innhold

mobilvalg

Anbefalte innlegg

hei ser litt på elkjop etter en bra og rimelig tlf og har sett en del på lg jeg sitter mellom valget av en LG F70 D315, LG L70 D320 OG EN LG GMS F60 og lurte på om noen kunne se på tlfene om hvilken av de som er smartest valg eller om noen har erfaring med disse tlfene om noen kunne gi tips så hadde det vert veldig bra har ikke så mye penger så om dere tipser om tlf spm koster mer en 1500 så er jeg ikke så interisert får bare stipend og trenger ny tlf hadde en samsung galaxy s4 aktive men skjermen sprakk og det kom fukt inn sa han på tele butikken og det ville koste rundt 3000 og reparere men det gidder jeg ikke så jeg er på leting etter en bra og rimelig tlf TAKK FOR SVAR :):):)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg ble veldig imponert av Huawei G740. Har selv en HTC M7 jobbtelefon. Kunne fint klart meg med en G740 privat.

Jeg har prøvd en del huawei men leger merke til at de blir fort treige og fort utslitt var og spurte en tlf forhandler og han sa at for og vere ærlig så anbefaler han ikke huawei pga det er en tlf som ikke varer så alt for lenge og mange opplever at den får problemer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...