jonast Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Hei, Jeg er en fersk videojournalist og har funnet ut at jeg trenger et greit/bra kamera for å kunne levere gode reportasjer til ulike oppdragsgivere. Jeg ønsker å kjøpe et kamera av typen canon xf200/sony x70 som er lite, felksibelt og enkelt å håndtere. Kameraet må levere bilder som er i god nok kvalitet til å sendes rett på TV, og ha en standard som gjør at det vil holde "tv-kvalitet" i en del år fremover. Selv har jeg blitt veldig glad i xa- og xf kameraene til canon, men jeg føler jeg ikke har nok kunnskap når jeg skal investere i et eget kamera. Noen som har tips til ulike slike kameraer? Gjerne med litt informasjon om hvorfor de ulike kameraene anbefales og ikke. Jeg er usikker på hvor mye jeg ønsker å gi for et slikt kamera, men tar utgangspunkt i maks 30-40 tusen kroner. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Hva ned en brukt Canon C100 brukt ? Du har en vell av objektiver og velge imellom i alle prisklasser. Her er en som har ligget ute en stund, du kan sikker prute eller få med noe ekstra på kjøpet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå