smort1 Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Into shopping! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Kom i sydenstemning når jeg ser bildet. Et feriebilde langt over gjennomsnitt.. Og blir overrasket over bildekvaliteten hver gang jeg ser bilder tatt med "lommekamera" ala coolpix. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2015 Kom i sydenstemning når jeg ser bildet. Et feriebilde langt over gjennomsnitt.. Og blir overrasket over bildekvaliteten hver gang jeg ser bilder tatt med "lommekamera" ala coolpix. Takker, Fredrik! Ja, enkelte ganger duger gode kompakter også. Har god erfaring med å reise "lett", med både coolpix'n, lumix'n eller en powershot, eller andre... Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Alle kvinner skulle ha et pakkesel ;-) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2015 Alle kvinner skulle ha et pakkesel ;-) Trodde de hadde, det... 1 Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Tenk om man bare hadde hatt...... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2015 Tenk om man bare hadde hatt...... Da kunne en bøye seg i hatten.... Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Tenk om man bare hadde hatt...... Kunne blitt litt kaldt på vinteren! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2015 Tenk om man bare hadde hatt...... Kunne blitt litt kaldt på vinteren! Ja, men hvis en ikke børster av seg støvet, så.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg