Thor'en Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Bøker og øl... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Ok bilde, men hvor er ølen? På bordet bak deg.....? Lenke til kommentar
Thor'en Skrevet 5. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2015 Ok bilde, men hvor er ølen? På bordet bak deg.....? Hehe.. Ølen den ble nytt av fotografen mellom fotoøktene. Mvh Thor 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Brun pub dette da. Fint bilde. Kanskje kutt i topp ? Er faktisk ikke sikker hva som er best. (Litt renere med kutt) Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Thor'en Skrevet 5. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2015 Brun pub dette da. Fint bilde. Kanskje kutt i topp ? Er faktisk ikke sikker hva som er best. (Litt renere med kutt) Vennlig hilsen Ragnar Tja.. jeg hadde jo en V2 med kutt i toppen klar så jeg kan ikke si meg uenig i det. Funker bra det. Takker for tilbakemeldingen Ragnar. Mvh Thor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg