Torbjørn Jentoftsen Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Vinterstille hav i Vesterålen....... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Thor'en Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Flotte farger og en nydelig speiling Torbjørn. Mvh Thor Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Overordentlig flott bilde - men du burde klonet bort fuglen på himmelen. Den er for liten til å ha noen funksjon. Som nu er den bare til forstyrrelse Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Ekstraordinært godt formidlet. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
deleted Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 (endret) For et lekkert landskap! Og ikke minst spennende skyformasjoner Nå vet ikke jeg hva slags preferanser du har til komp osv, men personlig ville jeg trukket horisonten litt ned og flyttet bildet mot høyre så du unngår midtstillelse av både fjellet og horisontenUansett et spennende bilde, spesielt med den store overgangen fra varm kveldssol til høyre, mot nesten dagslys på venstre side. Endret 5. mars 2015 av Deleted Lenke til kommentar
Torbjørn Jentoftsen Skrevet 6. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2015 Tusen takk for hyggelige komentarer til dere alle....til Deleted, noen kommentarer til deg. Når det gjelder motivets plassering har jeg tengt at her har jeg en spessiel situasjon med speilblangt hav og formasjoner på himmelen som var like klare i havflaten som på himmelen, dermed fordelingen himmel/hav. Når det gjelder plasseringen av fjennene så har det mest med "himmelfigurene" å gjøre og fargene til høyre i bildet er ikke noen kveldsol, bildet er tatt midt på dagen og solen kommer inn fra venstre i bildet. Mvh. Torbjørn Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Her ser det vinterstille ut og veldig kaldt ser det ut også. Flott bilde med fine vinterfarger og god skarphet. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg