Ragnar Skj Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Kraftfullt uttrykk ! Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Nok et kraftfullt bilde, som viser at du behersker portretter til fulle! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Flott bilde! Kunne kanskje gjort seg med noen staslige negler? Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Jeg har sett på noen av bildene dine og de fleste ser meget flotte ut. Denne type bilder er ikke min sterke side men dette er kanskje det beste du har av de jeg har sett. Bildet har en fin komposisjon, modellen sitter fint plassert i bildet. Dette er bare flott. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Flott bilde. Hun så litt streng ut denne dama Hilsen Rune Lenke til kommentar
aagesp Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Flott bilde. Det er kanskje pirk, men jeg reagerte på høyre hånd - jeg så den før ansiktet? Som nevnt av andre: staselige negler - eller anen plassering av hånden? Likevel veldig bra. aagesp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg