AnonymDiskusjon Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Hei, jeg MÅ bli syk til i morgen. Det er en ekstremt god grunn til det, uten at jeg vil gå nærmere inn på det. Hvordan kan jeg blir kraftig forkjølet eller få influensa? Til dere som sikkert kommer med forslag til å dyppe hodet i dass, spise dritt osv.: LA VÆRE! Anonymous poster hash: 8d1a3...731 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Hei, jeg MÅ bli syk til i morgen. Det er en ekstremt god grunn til det, uten at jeg vil gå nærmere inn på det. Hvordan kan jeg blir kraftig forkjølet eller få influensa? Til dere som sikkert kommer med forslag til å dyppe hodet i dass, spise dritt osv.: LA VÆRE! Anonymous poster hash: 8d1a3...731 Sett deg utfor uten klær. Seriøst, ikke "bli" syk. Det finnes andre måter å unngå ting på. Vær ærlig og si hvorfor du ikke kan stille til hva det nå enn måtte være. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Dette kommer nok ikke til å skje, selv om du klarer å kontrakte ett virus vil du muligens ikke merke noe før etter i morgen. Bare fake it som alle andre. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2015 Hei, jeg MÅ bli syk til i morgen. Det er en ekstremt god grunn til det, uten at jeg vil gå nærmere inn på det. Hvordan kan jeg blir kraftig forkjølet eller få influensa? Til dere som sikkert kommer med forslag til å dyppe hodet i dass, spise dritt osv.: LA VÆRE! Anonymous poster hash: 8d1a3...731 Sett deg utfor uten klær. Seriøst, ikke "bli" syk. Det finnes andre måter å unngå ting på. Vær ærlig og si hvorfor du ikke kan stille til hva det nå enn måtte være. Det kan jeg ikke, det er helt obligatorisk! Anonymous poster hash: 8d1a3...731 Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 (endret) Det kan jeg ikke, det er helt obligatorisk! Anonymous poster hash: 8d1a3...731 Vel, det er ganske vanskelig å bli syk på en dag med mindre du tyr til mer ekstreme metoder, en måte er å spise mat som har stått ute på benken lenge slik at du får matforgiftning, men er ikke å anbefale, pluss at det virker veldig mistenktsomt viss du med vilje spiser gammel mat. Endret 5. mars 2015 av Malmern Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Som en over her sier, så tar det gjerne litt tid før du blir syk selv om du skulle klare å få noe. Utover det er det ingen her(forhåpentligvis) som kan hjelpe deg med dette slik du ønsker. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Sats på skade. Brekk beinet eller noe. Fort gjort og umulig å fake. Lenke til kommentar
formann Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Styrt et par store kopper te, så blir du nok raskt varm. Du kan spise 2-3 spisesjeer med skikkelig Vindaloo pasta rett før ... ja, det trengs. Tar bare et par min så kommer det. Svetteperler i ansiktet, anpusten, slapp .. og ja, syken. Lenke til kommentar
Bruker-279008 Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Besøk et offentlig toalett, og før tungen over skitne overflater, som dosetet, dørhåndtaket og lignende. Da drar du sikkert på deg et eller annet som ikke er helt bra. Lenke til kommentar
Just2user Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Gå igjennom en barnehage. 8 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Må da være enklere å late som du er syk? Matforgiftning må være ett sikkert kort som gir ønsket effekt raskt nok. Brekk en fot, arm, hånd eller hva som føles mest naturlig 1 Lenke til kommentar
xelp Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Lat som at du er syk. Du vil jo oppnå akkurat samme resultat, bare at du slipper å faktisk være syk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Han er ferdig nå. Tror ikke det hjelper med flere forslag. Det var jo idag han ville være syk. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Kanskje han fulgte alle rådene og døde. Lenke til kommentar
Fleskeform Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Vel, jeg er nysgjerrig på resultatet jeg.... TS! Kom med oppdateringer! Lenke til kommentar
Pop Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Og ingen her hadde hørt om brødskive i diesel...? Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Og ingen her hadde hørt om brødskive i diesel...? Nei, men skal huske på det hvis jeg havner i samme situasjon som TS. Lenke til kommentar
Suspendert Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Nå er det jo for seint med svar, men til neste gang noen spør samme spørsmålet er svaret: "Den enkleste og raskeste måten å bli syk på, er å spise menneske-avføring". Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Han måtte nok dra på eksamen likevel. Der er det kun legeerklæring som er godkjent som fravær. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Og ingen her hadde hørt om brødskive i diesel...? Nei, men skal huske på det hvis jeg havner i samme situasjon som TS. Gjør det. Virker svært raskt, og holder deg glatt på tronen en dag eller to. Men bruk svært lite.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå