kyllingvippen Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Jeg siterer Men jeg sier dere: Den som skiller seg fra sin hustru av noen annen grunn enn hor, han blir skyld i at det begås ektespapsbrudd med henne. Og den som gifter seg med en fraskilt kvinne, bryter ekteskapet. Så.. Hva mener dere om skilsmisse egentlig? Er det helt "ok"? Tenk på barna da!! Jeg må si at hvis man plutselig finner ut at etter 14 år så har dama di lugget med ørten andre personer så skjønner jeg at man skiller seg, men folk skiller seg jo HELE tiden nå! Er det ikke 2/5 ekteskap som ender i disaster eller noe? Og hva menes egentlig med det bibelverset? Sier bibelen at ekteskapsbrudd er HELT Uakseptabelt? Og at hor er like uakspetabelt? Hva menes? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Skilsmisse er etter min mening helt greit. Ekteskap, derimot, har jeg min tvil til... Det eneste gode ekteskapet gjør er at det gjør det vanskeligere å "skilles"... Jeg skal ikke gifte meg. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Juridisk og økonomisk er det bedre å gifte seg enn å være samboere. Det håper jeg virelig det blir en forandring på snart. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Skilsmisse er etter min mening helt greit. Ekteskap, derimot, har jeg min tvil til... Det eneste gode ekteskapet gjør er at det gjør det vanskeligere å "skilles"... Jeg skal ikke gifte meg. Fornuftig man.... Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 "Hvorfor skal man skille seg" er jo et godt spørsmål. Her har du et annet godt spørsmål: "Hvorfor skal man ikke skille seg?". Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Her og her er to sider med forskjellige feil osv... i bibelen (jeg har ikke lest noe serlig av de, men det skal visst nok være litt tidi) Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Her og her er to sider med forskjellige feil osv... i bibelen (jeg har ikke lest noe serlig av de, men det skal visst nok være litt tidi) NEI, Bibelen er Guds ord og han er ufeilbar!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå