War Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Det går i utgangspunktet ikke. Det blir som å ha en bil og man skal kjøre to steder samtidig. Løsningen blir da , gå ned i fettprosent først eller bygg mer muskeler så gå ned. Er man helt ny i treningsverden så er man svakere og mindre en man skulle vært genetisk og da vil man ofte oppleve på kcal-oversakudd at glykogenlagre fylles og muskelmassen øker fort, som alene vil gi lavere fettprosent matematisk, selv om det er like mye fett i kg. Man må bestemme seg for om man er for feil nå til å øke muskelmassen, eller om man burde ha en deff først. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 (endret) Jeg trodde at jeg kunne spise lite og proteinrikt og likevel bygge muskler, det var 2-3 år med nesten bortkastet trening. Ble sterkere, men jeg fikk så utrolig lite ut av treningen. Endret 6. mars 2015 av Bruker-182691 Lenke til kommentar
algod22 Skrevet 10. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2015 Det går i utgangspunktet ikke. Det blir som å ha en bil og man skal kjøre to steder samtidig. Løsningen blir da , gå ned i fettprosent først eller bygg mer muskeler så gå ned. Er man helt ny i treningsverden så er man svakere og mindre en man skulle vært genetisk og da vil man ofte oppleve på kcal-oversakudd at glykogenlagre fylles og muskelmassen øker fort, som alene vil gi lavere fettprosent matematisk, selv om det er like mye fett i kg. Man må bestemme seg for om man er for feil nå til å øke muskelmassen, eller om man burde ha en deff først. hvor mange ganger burde jeg spise om dagen? Klarer ikke å telle kalorier. liksom halve fisken jeg spiste i dag og 3 små poteter. Spiste 5 brød tidligere. Lite mat i dag. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 http://www.bodybuilding.com/fun/docs/2014/30-day-beginner-guide-3000-meal-plan.pdf http://web.mit.edu/athletics/sportsmedicine/wcr3000calmenu.html Som du ser er det snakk om MYE mat Lenke til kommentar
War Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Om man ikke teller så vet man ikke hvor man ligger, og da kan man få kjemperesultater eller ingen resultater i det heletatt. Man teller bare 1-2 uker, så lærer man seg mengdene i ting. Hvor mange ganger bestemmerman selv, det er hvor mye som er det aller viktigste. Det er på mange måter viktigere en treningen , for å sette det litt på spissen. Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Det går i utgangspunktet ikke. Det blir som å ha en bil og man skal kjøre to steder samtidig. Løsningen blir da , gå ned i fettprosent først eller bygg mer muskeler så gå ned. Er man helt ny i treningsverden så er man svakere og mindre en man skulle vært genetisk og da vil man ofte oppleve på kcal-oversakudd at glykogenlagre fylles og muskelmassen øker fort, som alene vil gi lavere fettprosent matematisk, selv om det er like mye fett i kg. Man må bestemme seg for om man er for feil nå til å øke muskelmassen, eller om man burde ha en deff først. hvor mange ganger burde jeg spise om dagen? Klarer ikke å telle kalorier. liksom halve fisken jeg spiste i dag og 3 små poteter. Spiste 5 brød tidligere. Lite mat i dag. Det skal ikke så mye til. Det står på pakken hvor mange kalorier det er per 100g vare. Så er det bare å veie sånn ca. hvor mange gram du spiser av varen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå