botus Skrevet 6. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2015 Høh har det grønne nøkkel ikonet når jeg vrir om tenningen men forsvant når den startet og når jeg dro ut nøkkelen blinket det 3-4 ganger. Hva gjorde du for å løse problemet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Blir fort dyrt å feilsøke ved å bytte deler. Sjekk/mål litt først. Gjentar meg selv her. Finn ut hva som er feil FØR du kjøper nye deler. Ellers kan dette bli dyrt. Lenke til kommentar
botus Skrevet 6. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2015 Selvfølgelig eneste jeg bytter er ting jeg har hatt planer om å bytte. Prøver fremdeles å komme til bunns i problemet. 1 Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 (endret) Grønn nøkkelampe blinker og slukker=feil Grønn nøkkellampe lyser fast og slukker=Normalt Sikringen må byttes. Husker ikke nøyaktig hvilken men sjekk manualen. er ikke sikker om det er likt på crv og civic da. Har en rep manual (pdf) med bilder for å fikse kortslutningen. x99-029e.pdf Endret 6. mars 2015 av billywillie Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Selvfølgelig eneste jeg bytter er ting jeg har hatt planer om å bytte. Prøver fremdeles å komme til bunns i problemet. Da ender du kanskje opp med 1 + X feil. Lenke til kommentar
botus Skrevet 17. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2015 Da har verkstedet feilsøkt bilen. Men konklusjonen var at bilen kansje har problemer med hjernen. Han trodde ikke starteren fikk noe jording. Så jeg måtte sende den til Honda isteden. What to do now? :'( Er ikke det grise dyrt? Mer en bilen koster???.... Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Sikkert bra råd å sende den til Honda for en second opinion. Sånn som bilen står nå er den ikke verdt 5 sure sild. Lenke til kommentar
botus Skrevet 18. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2015 det jeg tenkte også. var innom å hentet bilen istad å da sa verksted mannen at computeren hadde gitt feilkode jording.. så jeg tenkte mitt å gikk ut å tittet på jordingene under panseret å ser at transsmission ground er morken hvis jeg kan kalle det det. beveget litt på alle å di satt greit men når jeg beveget på transmission ground så bare knuste kobberledningene som ikke var kobber lenger men svart/grønne.... noen som har hørt om dette? hvis det er probleme så er mekonomen ikke akuratt så flinke i sitt arbeid. Lenke til kommentar
botus Skrevet 20. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2015 (endret) Hei var en kompis idag som sa har du sjekket besin trykket? For hvis det også var et problem kunne det jo være main relay som er ødelagt. Og som han sa har jeg ikke noe trykk. Kan dette være årsaken til ikke noe bensintrykk, no spark og gi jordings feil på computeren? Endret 20. mars 2015 av botus Lenke til kommentar
daruu Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Hvis ene jordingsledningen er dårlig så kan det være feilen ja, men det er bare å bytte den til tilsvarende. Ville også tatt av batteripolene en stund hvis du ikke alt har prøvd det, fungerer på overraskende mye av elektriske tullefeil. Lenke til kommentar
Kai_g Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 (endret) Få en elektrikker ell noen som kan det til å kikke på hovedrele ditt du. Og evt lodde over svake punkter. Endret 21. mars 2015 av Kai_g Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå