Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Honda CR-V 1997 - Starter ikke etter skifte av kupefilter.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Blir fort dyrt å feilsøke ved å bytte deler. Sjekk/mål litt først.

Gjentar meg selv her. Finn ut hva som er feil FØR du kjøper nye deler. Ellers kan dette bli dyrt.

Lenke til kommentar
Grønn nøkkelampe blinker og slukker=feil

Grønn nøkkellampe lyser fast og slukker=Normalt

Sikringen må byttes. Husker ikke nøyaktig hvilken men sjekk manualen. er ikke sikker om det er likt på crv og civic da.

Har en rep manual (pdf) med bilder for å fikse kortslutningen.

x99-029e.pdf

Endret av billywillie
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da har verkstedet feilsøkt bilen.

Men konklusjonen var at bilen kansje har problemer med hjernen. Han trodde ikke starteren fikk noe jording. Så jeg måtte sende den til Honda isteden.

What to do now? :'(

Er ikke det grise dyrt? Mer en bilen koster???....

Lenke til kommentar

det jeg tenkte også. var innom å hentet bilen istad å da sa verksted mannen at computeren hadde gitt feilkode jording..

så jeg tenkte mitt å gikk ut å tittet på jordingene under panseret å ser at transsmission ground er morken hvis jeg kan kalle det det.

beveget litt på alle å di satt greit men når jeg beveget på transmission ground så bare knuste kobberledningene som ikke var kobber lenger men svart/grønne.... noen som har hørt om dette?

hvis det er probleme så er mekonomen ikke akuratt så flinke i sitt arbeid.

Lenke til kommentar

Hei var en kompis idag som sa har du sjekket besin trykket? For hvis det også var et problem kunne det jo være main relay som er ødelagt.

Og som han sa har jeg ikke noe trykk. Kan dette være årsaken til ikke noe bensintrykk, no spark og gi jordings feil på computeren?

Endret av botus
Lenke til kommentar

Hvis ene jordingsledningen er dårlig så kan det være feilen ja, men det er bare å bytte den til tilsvarende.

Ville også tatt av batteripolene en stund hvis du ikke alt har prøvd det, fungerer på overraskende mye av elektriske tullefeil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...