babbakaørn Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Hey! Har et Epox 8k9ai (kt400) og en Duron 1.3... Begynner og bli lei av den elendige duron prosessoren min og vil opgradere... Jeg har sett her på forumet at Duron 1.4 er en heftig overklokker, men jeg vet ikke helt hvor bra det hk mitt er til oc... Så burde jeg gå for en Duron 1.4 eller en xp 2000? Har heller ikke serlig peil på oc btw.... Takker for svar. KaySlay Lenke til kommentar
babbakaørn Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 Har en Silent breeze 462 2 cp kjøler som jeg ikke har rå til å oppgradere... men kan vel sette på en ny vifte hvis dette hjelper? Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 hei hovedkortet ditt er ikke mye ulikt mitt, og det tåler 2700+ Athlon XP prosessorer, hvis du ikke har veldig god kjøling tror jeg ikke du får opp duronen din så mye uten drastisk fall i stabilitet. Har du råd til å oppgradere, kan du like gjerne kjøpe en 2500+ barton koster oppunder tusenlappen, porto lagt til... tror du får mye ytelse enn bryet med å klokke og kjøle og det styret der er verdt... Lenke til kommentar
babbakaørn Skrevet 5. november 2003 Forfatter Del Skrevet 5. november 2003 Fant ut at jeg også hadde en Zalman CNPS5100-CU kjøler liggende hvis dette har noe å si... Kommer også til å få god luftgjennomstrømning i pcen fordi den skal casemoddes og jeg setter bla i 3 ernermax vifter og 1 titan vifte... alle på 80mm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå