Plomma2 Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Ok.. Jeg og en annen har startet en clan for en måned siden.. Vier middels skilla, har tp og noe taccs (blir bedre når vi får serveren fra kvalito) Jeg er DRITT lei folk fra #needclan.no som sier de er skilla osv.. Seneste i går hadde jeg en try som søkte etter "middels skilla/ skilla clan" så vi tok en try og har aldri vært så flau på vegne av cs-verdenen før! Han sto og skjøt i bakken, eidi ikka tacc eller tp.. Så jeg har nesten gitt opp håpet om å finne flere members, så i et siste, desperat forsøk vender jeg meg til gamer.no Vi er 5/8 stk. Krav: mic, irc, noe skills, tp, hyggelig, ikke er fjortiss, at du er villig til å betale 100,- for en WarServer osv.. Kontak meg på IRC qnet #WotA.no Der finner du meg som: WotA^Plomma Svar meg der, for jeg gidder ikke sjekke forumet hvert 10 minutt.. Plomma Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 (endret) Hihi, jau, vi er veldig kewle. )) Kom og få try da vel. Endret 14. november 2003 av sosohal Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 Orker ikke lage ny tråd.. Stress.. Vi trenger fortsatt members.. Etter litt forrandring i lineupen, så er vi 5 pluss en stand in. Har VT-rom, HP osv IKKE fjortiss Gud veit hvor mange jeg har sagt nei til etter en try er så mange som ikke kan defuse engang så vær litt skilla. Vi skal få oss server, hvis du er med på å slenge i en liten slamp, vi skal gå pro Det er et fett hvor du er fra. Vi er spredd rundt i hele Norge. Eneste stedet vi skal møtes på er TG (pluss om du skal dit) Kom på #WotA.no på qnet da.. Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 mulig jeg er interessert Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 KAn vel ikkje være så vanskelig å finne medlemmer til ein clan some halve gamingverdenen spiller. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 Nei, men det vanskelige er å finne serriøse og gode folk.. Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 så når er neste samling? Jeg gleder meg til ekte clan kamp med Hånd signaler som i filmer!! stop, i see two enemies, move there. sånne ting Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Drit i alt jeg har skrevet.. Vi er fult team nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå