Ge_He Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Jeg har planer om å lage et fresebord til håndoverfresen min. I den anledning vil jeg laminere arbeidsbenken jeg har. Vet noen hvor jeg kan få kjøpt løse laminatplater (altså bare laminatlaget og ikke hele benkeplaten)? Lenke til kommentar
toth Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 (endret) Sliter med å komme på et norsk ord, men på engelsk vil det være "laminate sheets" eller "veneer": http://www.homedepot.com/b/Kitchen-Countertops-Backsplashes-Countertops-Laminate-Sheets/Wilsonart/N-5yc1vZc3b5Z7fs?cm_sp=PLP-_-bnr-_-kitchen-_-laminate-_-wisonart-_-na Ordbokmessig sett er det du er ute etter enkelt og greit "laminat", men på norsk er jo det synonymt med laminatgulv.. Endret 5. mars 2015 av toth Lenke til kommentar
toth Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Prøv å google "laminat folie" eller "melamin folie" Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Ellers kan du jo også legge helt vanlig gulv-laminat oppå benkeplaten. - Fåes iallefall ned i 6mm tykkelse. Lenke til kommentar
War Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Jeg løste biffen ved å få en metallplate bøyd med 1mm for trang vinkel som jeg banket på med gummi under. Helt dødt , helt flatt og tåler mye. Skal man legge laminat selv som en plan b , ville jeg valgt alloc, bedre finnes neppe, alulist i skjøtene og ufattelig bra mot riper og tåler litt vann. Men det vil jo kreve en vinkellist ol mot alle endene for å holde det på plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå