Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor liker jeg denne jenta så godt?

Anbefalte innlegg

24 år gammel mann her...

Møtte ei jente litt før nyttår og tenkte bare å ha en liten flørt, sa klart fra at jeg ikke nødvendigvis så for meg et forhold mellom oss. Men nå har det ballet på seg...

Vi koser ofte hele dagen og har ganske intim sex og slikt.

Det som er er at hun eier egentlig ikke oppdragelse eller høflighet, vi har ganske forskjellige interesser og spesielt verdier og hun er kanskje lite medmenneskelig i forhold til meg som synes synd i alt og alle og tar hensyn til selv den minste ting som kan forårsake ubehag hos andre.

Men nå ligger jeg plutselig her med hjertebank bare fordi hun skrev noe positivt om eksen sin.

Hun skrev det egentlig ut av det blå og jeg vet ikke om hun faktisk prøvde å gjøre meg sjalu eller noe?

Har alltid tatt dette som bagateller og filleting men føler meg plutselig som en ustabil tenåring...

Vel vel...

Jeg har skikkelig angst for å bli sammen med henne fordi det er så mange "red flags", alt sier meg at jeg ikke burde men jeg klarer faen ikke slutte å tenke på henne hvert jævla minutt...

Jeg har usedvanlig dårlig selvtillit for tiden og føler meg som en jævla emosjonell berg og dal-bane.

Jeg har jo leilighet, bil, jobb, "utseende", omgangskrets så er ikke utrygg. Det siste året har det gått lett å møte damer så er jo ikke redd for å bli forlatt, men jeg vil jo plutselig ikke ha noe å gjøre med andre jenter enn denne jenta...

Nå skal det sies at denne jenta er 6 år yngre enn meg og det er kanskje i grenseland for hva noen synes er akseptabelt?

Kanskje jeg bare har en dyp angst og generell sjalusi ovenfor guttene på hennes alder fordi begynner å bli for gammel...

Og kanskje derfor vil jeg kapre hennes hjerte?

Anonymous poster hash: 49e9d...305
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Interessant! Mens jernet er varmt er det fort gjort å brenne seg. Mitt tips er derfor at du trekker deg litt tilbake, ser an situasjonen når du ikke tar kontakt, og om det egentlig er gnist begge veier.

Du skriver: "Det som er er at hun eier egentlig ikke oppdragelse eller høflighet, vi har ganske forskjellige interesser og spesielt verdier og hun er kanskje lite medmenneskelig i forhold til meg som synes synd i alt og alle og tar hensyn til selv den minste ting som kan forårsake ubehag hos andre."

Hvorfor ikke da bare gi slipp? Du trenger da strengt tatt ikke ha så tett kontakt med ei jente som i bunn og grunn ikke tilfredstiller dine kvaliteter? Aldersmessig mener jeg det ikke er noen problem, bortsett fra at det er noe tabu i dagens samfunn med for store spriker når man er ung.

Klokken er 03:2x når du opprettet denne tråden. Der er over 5 billioner jenter i verden. Hvorfor akkurat denne jenta ?

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke da bare gi slipp?

Tror kanskje jeg har blitt litt betatt... har investert mye tid og kjærlighet og sett meg blind.

Der er over 5 billioner jenter i verden. Hvorfor akkurat denne jenta ?

Jævlig godt spørsmål dette.

Innser at jeg må komme meg videre her for jeg er jo ikke meg selv om dagene, og det blir ikke bedre med mindre jeg tar et valg snart...

Tusen takk for fornuftig og hjelpsomt svar!

Anonymous poster hash: 49e9d...305

Lenke til kommentar

Noen folk er jo bare så spesielle og spennende at de tar deg med storm. Jeg har møtt mange sånne gutter som gjør at jeg tenker på dem dag og natt i starten, men etter hvert blir det bare slitsomt å prøve å holde følge med en som er så forskjellig fra meg selv.

Det høres uansett ikke ut som et forhold med livets rett, selv om jeg skjønner at tanken er fristende.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Interessant! Mens jernet er varmt er det fort gjort å brenne seg. Mitt tips er derfor at du trekker deg litt tilbake, ser an situasjonen når du ikke tar kontakt, og om det egentlig er gnist begge veier.

Du skriver: "Det som er er at hun eier egentlig ikke oppdragelse eller høflighet, vi har ganske forskjellige interesser og spesielt verdier og hun er kanskje lite medmenneskelig i forhold til meg som synes synd i alt og alle og tar hensyn til selv den minste ting som kan forårsake ubehag hos andre."

Hvorfor ikke da bare gi slipp? Du trenger da strengt tatt ikke ha så tett kontakt med ei jente som i bunn og grunn ikke tilfredstiller dine kvaliteter? Aldersmessig mener jeg det ikke er noen problem, bortsett fra at det er noe tabu i dagens samfunn med for store spriker når man er ung.

Klokken er 03:2x når du opprettet denne tråden. Der er over 5 billioner jenter i verden. Hvorfor akkurat denne jenta ?

Billioner? Virkelig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...