Jakobk Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Jeg har stor tro på seier. Vet ikke hvorfor, men føler meg trygg på at vi tar dette Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Vil ikke falle i den fellen Men jeg tror vi kommer til å heve oss i en storkamp som dette enn det vi har gjort så langt i 2015. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Rooney har en lei tendens til å scoore mot oss. Alt kan skje kveld. Vi burde vinne men det skjer så mye rart bakover. spesielt mot United Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Combined XI DDG Rafael - Kos - Smalling - Gibbs/Shaw Ramsey/Herrera - Blind - Carzorla Sanchez - Di Maria Rooney Både Gibbs og Ramsey i toppform er bedre enn Shaw og Herrera, men de har ikke vært så gode i det siste. Rafael har jo ikke spilt på lenge, men der er det ikke noen som er i nærheten, selv om Valencia har vært frisk i de siste kampene. Kjenner ikke godt til Chambers eller Debuchy, men de har ikke vært så gode det jeg har sett. Carrick og Walcott burde vel kanskje også funnet en plass inn der.. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 DDG Rafael - Smalling - Kos Ramsey - Carrick Carzorla - Özil - Di Maria Sanchez - Rooney Leker litt Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 (endret) Der er nok i alle fall ca. die beste spelarane. Ser nå at eg gløymde Øzil. Endret 9. mars 2015 av Noctua. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Er det noe som er sikkert ikveld, så er det at United vinner. Vi har mange gode enkeltspillere, men det nytter lite når dem ikke klarer å spille som et lag, være mer dødelig fremfor mål og på kontringer. Lenke til kommentar
blured Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Akkurat den påstanden der passer vel ganske godt for United også... Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 PolakkenBellerin - BFG - Kos - GibbsRamsey - CoqAlexis - Özil - SantiGiroud Forutsigbar 11er? ..very much! Lenke til kommentar
surtei Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Vi tar Arsenal hjemme, sånn er det bare. 2 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Om Arsenal ikke går ut alt for høyt, men ligger lavt og tar kontringene tror jeg faktisk dette kan bli en hyggelig kveld. Vi har vist denne sesongen at vi kan stå bedre mot de andre topplagene om vi ikke blåser alle mann i angrep som vi har hatt en lei tendens til å gjøre før. Dette kan uansett gå alle veier, og begge lag er glade i å slippe inn bakover. Så mål blir det nok fort begge veier. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 (endret) Noen som skal se kampen i Oslo? løkka-sentrum Jeg ønsker å joine isåfall, så PM meg med invite. Endret 9. mars 2015 av #Wengerout Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Akkurat den påstanden der passer vel ganske godt for United også... United er mye, MYE bedre på kontringer. Giroud klarer ikke gå på et raid alene, han må hele tiden stoppe opp for å sentre bakover, noe som gjør at hele kontringen blir bortkastet. Hadde likt det bedre hvis Walcott fikk starte. Han er rask og kan avslutte. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Når vert lagoppstillingene offentliggjorde? Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Når vert lagoppstillingene offentliggjorde? ca. 19:45 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå