Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Arsenal

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eventuelt er du veldig selektiv i hvilke United-fans du hører på, og prøver å dra ned resten ved å spre litt kvalme.

INGEN BRYR SEG. Lykke til i semien.

Jeg sier det igjen. Arsenal vant i går og det er så jævla god følelse å bryte forbannelsen. Vi spilte bedre enn dere, og det er min personlig mening.

Jeg sier også at noen United supportere er potte-sur fordi ADM fikk rødt kort, men Bellerin fikk det ikke. Det er min personlig mening at dette er en er unnskyldning for å si at hvis Bellerin hadde fått rødt, ville ikke Arsenal ha vunnet. ehm, ok, men det skjedde ikke.

Få i dere litt frisk luft..

Forstår godt at det er en god følelese å vinne, men jeg er uansett uenig i at dere spilte bedre enn oss. Viss vi hadde unngått personlige feil så hadde vi vunnet, så det var ikke akkurat overkjøring.

Vi får aldri vite hva som hadde skjedd viss Bellerin hadde blitt utvist, men vi hadde nok tvilsomt fått samme avslutning på kampen.

Det er nok flere som trenger frisk luft :)

Dere er så flinke til å gjøre hverandre god.

Jeg kan legge til at jeg NYTER at manu ikke kommer til å vinne en dritt denne sesongen. :w00t:

Lenke til kommentar

Ståle Solbakkens topp 50

1. Lionel Messi

2. Cristiano Ronaldo

3. Zlatan Ibrahimovic

4. Manuel Neuer

5. Arjen Robben

6. Paul Pogba

7. Neymar

8. Luis Suarez

9. Eden Hazard

10. Sergio Agüero

11. Thomas Müller

12. Andres Iniesta

13. Toni Kroos

14. Nemanja Matic

15. Philipp Lahm

Og disse 35 er også bedre enn Wayne Rooney:

David Silva, James Rodriguez, Alexis Sanchez, Diego Costa, Bastian Schweinsteiger, Yaya Touré, Marco Reus, Thibaut Courtois, Gareth Bale, Mario Götze, Sergio Busquets, Sergio Ramos, David De Gea, Xavi, Diego Godin, Koke, Andrea Pirlo, Arturo Vidal, Thiago Silva, Xabi Alonso, Luka Modric, Carlos Tevez, Franck Ribery, Alexandre Lacazette, Robert Lewandowski, Cesc Fabregas, Ivan Rakitic, Isco, Gonzalo Higuain, Edison Cavani, Raheem Sterling, Antoine Griezman, Javier Mascherano, Raphael Varane, Petr Cech

Kunne sikkert dratt den til 75 også :closedeyes:

Lenke til kommentar

Synes den listen er ganske trist. Hvorfor påstå at en offensiv spiller med forsvarspillere og keepere? Greit nok at prestasjonene kan ha vært bedre, men fortsatt ganske teit liste. Burde hvertfall vært spillere som spiller i samme posisjon. Kom igjen, Cech? Råtner jo vekk på benken.......

Lenke til kommentar

Seriøst, the salt is real... Brukte litt tid på å lodde stemningen i andre fora hvor United-fansen også henger, og det er kun her inne (og i tåpelige YouTube-kommentarer) man finner så mange bitre mennesker samlet på et sted. Ta dere en tur til United-subredditen, du kommer til å bli imponert over hvor mange reflekterte United-fans det faktisk finnes.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Solbakken, haha. Er det noen som tar den figuren seriøst?

Du er kul.

Hvis det har stått mellom å høre på enten han eller deg angående fotball, ville jeg valgt Solbakken 10/10 ganger.

Må det stå mellom meg og han?

Seriøst, the salt is real... Brukte litt tid på å lodde stemningen i andre fora hvor United-fansen også henger, og det er kun her inne (og i tåpelige YouTube-kommentarer) man finner så mange bitre mennesker samlet på et sted. Ta dere en tur til United-subredditen, du kommer til å bli imponert over hvor mange reflekterte United-fans det faktisk finnes.

Tok du deg tid til å stikke innom kamptråden fra i høst når united slo arsenal også da eller? Akkurat like mange bitre arsenalfans der som bitre unitedfans i denne tråden.

Lett å bli bitter i kampens hete, men det går heldigvis fort over.

Endret av Apox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...