oOF Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Gjelder karantene for rødt kort i ligaen? AdM får vel 3 kamper..?Selvsagt gjør det det. Men to gule gir vel ikke tre kamper? Det kan vel hende at Oliver rapporterer han for 'unsportsmanlike conduct' muligens og at han får ekstra pga det? 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Det er billig nok rødt kort i utgangspunktet, spesielt med tanke på feilaktig "ikke-rødt-kort" rett i forkant. Så da er dommeren rimelig snøblind isåfall. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Ler meg i hjel av diven til Januzaj. For "bra"! 2 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Bradford mot Blackburn i finalen! Hadde vært noe det Men heller at Arsenal vinner FA-cupen enn at Liverpool gjør det. Fantastisk hvis det går på bekostning av 3. eller 4. plassen. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Ler meg i hjel av diven til Januzaj. For "bra"!Topper seg jo når han velger, istedetfor å bare legge seg ned å dø, løper bort til dommeren for å argumentere mot avgjørelsen...... 1 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Strengt å gi det andre gule ja, tviler sterkt på at Dean eller Dowd hadde gjort det samme. Ufattelig surt å tape på denne måten, latterlige personlige feil og høy temperatur. Og måten Welbeck prøver å filme seg til straffe + feiringen. Det gjorde ekstra vondt. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Det blikket til Rooney etter at di Maria tupper til dommeren... Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Veldig sterkt gjort av Oliver, og helt riktig!! 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Herlig seier! Fult fortjent. Godt å se at vi fremdeles kan pisse på den tulleklubben fra Manchester. Oliver gir meg håp om bedre dømming fremover. Fantastisk kontroll på kampen. Herlig å se at han slår ned på all filmingen fra United, og ikke blir påvirket at hjemmepublikum eller den uendlige klagingen fra Rooney. Flaue greier. Men kan gratulere United med årsbeste spillemessig. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Strengt å gi det andre gule ja, Strengt? Det er jo 100% rett. Spør du meg burde alle få gult kort for å klage på dommeren. AdM drar han jo i drakta! 3 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Og hvor mange ganger har han ikke fått frispark når han skulle ha hatt det da? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Irrelevant. Enig. Patetisk. Rett og slett patetisk. Utd fans: ikke skyld på noe annet enn at vi ikke er gode nok per nå. Topp 4 er målet vårt. FA Cup hadde vært bonus. That's life. Det er bare sånn det er akkurat nå med oss. God natt og gratulerer til Arsenal fansen her som ikke har vært assholes etter seieren. 9 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Og med den kommentaren tc47 legger jeg meg med et smil i rundt munnen I kveld. 3 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Strengt å gi det andre gule ja,Strengt? Det er jo 100% rett. Spør du meg burde alle få gult kort for å klage på dommeren. AdM drar han jo i drakta! Korrekt, ja, strengt, ja. Da er vi enige. Fin kveld til deg. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 God natt! Måtte fortsettelsen være bedre! Lenke til kommentar
indahla Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Strengt å gi det andre gule ja,Strengt? Det er jo 100% rett. Spør du meg burde alle få gult kort for å klage på dommeren. AdM drar han jo i drakta!Korrekt, ja, strengt, ja. Da er vi enige. Fin kveld til deg.Nei, vi er ikke enig. Det er ikke strengt. Det er 100% rett. Strengt er hvis dommeren kan gjøre en vurdering av forseelsen og velger å dømmme. Her har han, imo, ikke noe valg. Burde som sagt gitt alle som klager og stikker tryne sitt helt opp i dommeren gult kort. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Det første gule er strengt, han blir dratt i armen, er ute av balanse, og faller lett. Det andre gule er derimot helt greit, klart man må holde seg unna dommeren! Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Strengt å gi det andre gule ja,Strengt? Det er jo 100% rett. Spør du meg burde alle få gult kort for å klage på dommeren. AdM drar han jo i drakta!Korrekt, ja, strengt, ja. Da er vi enige. Fin kveld til deg.Nei, vi er ikke enig. Det er ikke strengt. Det er 100% rett. Strengt er hvis dommeren kan gjøre en vurdering av forseelsen og velger å dømmme. Her har han, imo, ikke noe valg. Burde som sagt gitt alle som klager og stikker tryne sitt helt opp i dommeren gult kort. Dommeren har alltid et valg. Som du nevner er det ofte dette ikke blir dømt på. Hva du mener burde være skrevet i stein, er ikke relevant. Det er en dommers jobb å dømme etter helhet og vurdere situasjoner. I henhold til regelboka burde jo Bellerin blitt gitt det andre gule, men det skjedde ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå