Jakobsen911 Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Denne var helt SYKT deilig! Lenke til kommentar
Populært innlegg Emils. Skrevet 9. mars 2015 Populært innlegg Del Skrevet 9. mars 2015 (endret) Synd det ikke går, men Oliver er MOTM. Beste dømmingen jeg har vært vitne til på lang lang tid. Eneste ripen er kanskje at han overså et rødt kort til Bellerin. For utenom det var han perfekt. Endret 9. mars 2015 av Emils. 12 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 er vel bare å se frem til sommeren og kjøp av et helt nytt forsvar. Takk for meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Da er det bare for arsenalgutta å bla opp hovmodig Unitedkidz-kommentarer foran kampen. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Synd det ikke går, men Oliver er MOTM. Beste dømmingen jeg har vært vitne til på lang lang tid. Eneste ripen er kanskje at han overså et rødt kort til Bellerin. For utenom det var han perfekt. HAHAHAHAHA Lenke til kommentar
fox Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Synd det ikke går, men Oliver er MOTM. Beste dømmingen jeg har vært vitne til på lang lang tid. Eneste ripen er kanskje at han overså et rødt kort til Bellerin. For utenom det var han perfekt. Link til situasjonen? Har ikke sett Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Gratulerer A'nal. Hadde egentlig håpet på omkamp, men litt deilig å slippe marerittet med å tape mot United i finalen. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Håper på Liverpool- Arsenal i neste runde og Arsenal på ræven ut 1 Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Dommeren var god. Fantastisk bra sett å se at Di Maria og Januzaj filmer. God kamp, vi fortjente seieren. Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Håper på Liverpool- Arsenal i neste runde og Arsenal på ræven ut Ikke vær så bitter din grinebiter! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Håper på Liverpool- Arsenal i neste runde og Arsenal på ræven utTakk :-) Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Synd det ikke går, men Oliver er MOTM. Beste dømmingen jeg har vært vitne til på lang lang tid. Eneste ripen er kanskje at han overså et rødt kort til Bellerin. For utenom det var han perfekt. Link til situasjonen? Har ikke sett Til Bellerin? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Arsenal fikk payback. United var nok det beste laget totalt, men det hjelper ikke når vi gjør sånne tabber. Sett bort fra resultatet så var dette en helt herlig fotballkamp. Deilig å se to lag som kjemper så hardt. United viser en fightervilje som er helt vill, det er positivt. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 (endret) Rettferdigheten seirer til slutt. Måtte dette være begynnelsen på slutten for flaksen til United. Endret 9. mars 2015 av Christiαno 3 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Grattis arsenal-fans, dette var en meget underholdende kamp, og overraskende bra dømming! 1 Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Dommeren var god. Fantastisk bra sett å se at Di Maria og Januzaj filmer. God kamp, vi fortjente seieren. Cirka like mye filming som Sanchez tre min tidligere (Di Maria jeg snakker om). Ellers glimrende dømming og fortjent seier. 1 Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Håper på Liverpool- Arsenal i neste runde og Arsenal på ræven ut Ikke vær så bitter din grinebiter!Må være lov nå Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Gavepakken Welbeck fikk er vel selve definisjonen på "flaks" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå