Lefse123 Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 (endret) Jeg har to venner som har søkt seg inn på Disney programmet om å dra og jobbe på Disney i Florida. Dette virker kjempe spennende, synes jeg da, og da lurer jeg på om noen av dere vet om det er andre firmaer som har den type opplegg, bortsett fra Disney? Eller er Disney det eneste som har sånn program? Altså at man drar for å jobbe i utlandet, og at det i utgangspunktet ikke koster noe, bortsett fra noen kostnader man må dekke selv som f eks visum. Jeg synes det virker kjempe spennende, men vil gjerne vite om Disney er det eneste alternativet. Eller om det er flere land man kan dra til, eller jobbe for annen type firma eller utføre en annen type jobb enn de som tilbys på Disney. Hadde vært fint med vedlagt nettside. på forhånd takk Jeg er forresten 18 år gammel og har en del arbeidserfaring. Endret 4. mars 2015 av Lefse123 Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Jeg har en svigerinne som var i florida og jobbet hos Disney, nå er det noen år siden men hun angrer ikke på at hun reiste. Du blir ikke rik på annenet en erfaringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå