Gå til innhold

Need For Speed Underground Demo

Anbefalte innlegg

kjønner ikke hva jeg gjør feil, men jeg tror ikke jeg skal poste mine tider her enda, kjønner at jeg må trene litt mer før jeg tørr det ja

alle dere som kjører så fort har dere ratt og bedaler? er sikkert litt letter og kjøre da

dere som bruker keyboard, hvis det er noen? hvilke taster bruker dere til hva? og når bruker dere BOOSTEN???

Jeg kjører med tastatur, har ikke orka å sette opp rattet enda. Kjører uansett bare drag race, og der er tastatur ganske ok, bortsett fra helt i starten. Man svinger jo bare "hakk" allikevel.

Bruker standardoppsett: A, Z som gir. Piltaster til styring, Skift til håndbrekk og Mellomrom til NoS.

Circuit er så som så synes jeg, men drag er helt konge!

Bruker NoS når jeg skal fra tredje til fjerde gir, bruker bare korte støt, så fra fjerde til femte med korte støt, samme fra femte til sjette. Prøver å ha ca 3 grønne igjen med NoS for å bruke til å skyve bilen opp over 310 på sjettegiret. Kommer nesten aldri over 25 sekunder med den taktikken. Rekorden er fortsatt 24.23, har klart den tida et par ganger nå og håper å krype under 24 når jeg får kobla opp rattet. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kjører med tastatur, har ikke orka å sette opp rattet enda. Kjører uansett bare drag race, og der er tastatur ganske ok, bortsett fra helt i starten. Man svinger jo bare "hakk" allikevel.

Bruker standardoppsett: A, Z som gir. Piltaster til styring, Skift til håndbrekk og Mellomrom til NoS.

Bruker NoS når jeg skal fra tredje til fjerde gir, bruker bare korte støt, så fra fjerde til femte med korte støt, samme fra femte til sjette. Prøver å ha ca 3 grønne igjen med NoS for å bruke til å skyve bilen opp over 310 på sjettegiret. Kommer nesten aldri over 25 sekunder med den taktikken. Rekorden er fortsatt 24.23, har klart den tida et par ganger nå og håper å krype under 24 når jeg får kobla opp rattet. :)

Aiai, flotte tips! Pers'en er nå 25.23, ett sekund over din! Sliter med å få en god start. Ender som regel enten på Short eller Over :( Får terpe litt på timing'en!

Lenke til kommentar

Aiai, flotte tips! Pers'en er nå 25.23, ett sekund over din! Sliter med å få en god start. Ender som regel enten på Short eller Over :( Får terpe litt på timing'en!

:)

Godt å høre det var til litt hjelp. Prøv forresten å holde turtall på grønn i det starten går også, så spinner du ikke mer enn akkurat det du må. En rask start er det som teller mest omtrent.

Har forbedra pers litt nå, 24.15 :)

Lenke til kommentar
Her er det jo en oversikt over de fleste stedene du kan laste den ned!!

Jeg får ikke lasta den ned ennå, men gleder meg til å prøve den *grin*

Mvh Tomzern :-)

Det gjør du lurt i, stikk inn på forumet på nfsu-norge.tk etterpå og post tiden din, kanskje du kommer med på top 20 listen!

Mvh.

Erik

Lenke til kommentar
NFS: Underground er vel et stjerneeksempel på en tittel med en solid pengesekk i ryggen, så jeg skjønner ikke helt hva du mener. Det finnes da også en bråte bilspill med lisensierte biler med skadesystem. For eksempel TOCA Race Driver, TOCA 2, flere NFS-spill og World Racing. Garantert mange flere, tok bare de første jeg kom på.

Med skikkelige skadesystemer? World Racing har i allefall ikke det og heller ingen NFS spill. Riper i lakken tells rett og slett ikke.

(Snakker forresten om et grafisk skadesystem, skadesystem har jo NFSU i dragracing)

Lenke til kommentar
Med skikkelige skadesystemer? World Racing har i allefall ikke det og heller ingen NFS spill. Riper i lakken tells rett og slett ikke.

(Snakker forresten om et grafisk skadesystem, skadesystem har jo NFSU i dragracing)

Ja, skadesystemet i World Racing er elendig, men NFS: PU har langt mer enn "riper i lakken" (selv om det ikke er fantastisk sammenlignet med hva noen av dagens spill kan tilby). TOCA Race Driver er uansett et eksempel på at det er fullt mulig å lage et bilspill med lisensierte biler og godt skadesystem. Jeg tror rett og slett ikke på at EA har manglet pengene som Codemasters har brukt til å skape et imponerende skadesystem.

Et annet eksempel jeg kom på nå er "The Getaway". Dette har jeg ikke prøvd selv, så her vet jeg ikke hvor godt skadesystemet er, men det er vel egentlig ikke poenget heller. Poenget er at det finnes flere spill med lisensierte biler man får lov til å maltraktere. Det er med andre ord ikke umulig, og dermed ingen unnsyldning for at EA ikke skal klare å få det til.

Lenke til kommentar
Ja, skadesystemet i World Racing er elendig, men NFS: PU har langt mer enn "riper i lakken" (selv om det ikke er fantastisk sammenlignet med hva noen av dagens spill kan tilby). TOCA Race Driver er uansett et eksempel på at det er fullt mulig å lage et bilspill med lisensierte biler og godt skadesystem. Jeg tror rett og slett ikke på at EA har manglet pengene som Codemasters har brukt til å skape et imponerende skadesystem.

Et annet eksempel jeg kom på nå er "The Getaway". Dette har jeg ikke prøvd selv, så her vet jeg ikke hvor godt skadesystemet er, men det er vel egentlig ikke poenget heller. Poenget er at det finnes flere spill med lisensierte biler man får lov til å maltraktere. Det er med andre ord ikke umulig, og dermed ingen unnsyldning for at EA ikke skal klare å få det til.

Ehm... jeg sa ikke at de manglet penger.. jeg sa at det gikk på avtaler med bilfabrikanter og da mener jeg hvordan bilen ser ut fysisk/grafisk og ikke om det ligger noe skadesystem "under". Altså... de vil ikke at bilene skal se stygge ut når de kræsjer. Jeg sa og at dette bare var noe jeg hadde lest og ikke noe jeg på noen måte visste. Poenget mitt er også det samme som ditt, de har absolutt ingen god unnskyldning til ikke å lage et skadesystem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...