Gå til innhold

Need For Speed Underground Demo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er en dritfet demo! Jeg har alle NFS spillene siden NFS2SE, og skal HVERTFALL ha fullversjonen av dette. Ble veldig skuffa over PC-versjonen av NFS:HP2 i forhold til ps2 versjonen.

For de som syuns det virker urealistisk: det er som sagt et arcade-spill, ikke simulator. Men likevel er det egentlig svært realistisk. Spesielt med ratt *grin*

Det eneste teite er at jeg ikke får spilt online...når jeg prøver å joine et spill hopper det ut til windows... :shrug: who cares...bare demoen :p:

Dette spillet kommer jeg til å sitte klistra med i _m a n g e_ måneder!!

Nå venter jeg bare spent på DOOM3...og krysser fingrene for at det kommer et Aliens vs predator 3 spill...hoho

Lenke til kommentar

Har et lite problem her.

Spillet funker fett på maskina her, men når jeg trykker 'play online' så låser det seg. Lastet ned ny install fil og det funket fremdeles ikke.

Så prøvde jeg på en annen maskin i samme nettverk og der funket det tipptop..

Men jeg MÅ få det til å funke på min egen..noen som vet hva problemet kan være ? :shrug:

Lenke til kommentar
alt er jo fint og flott... men hvorfor er det ikke skademodell på bilene?  :gretten:  :gretten:

De får sikkert ikke lov til å ha skademodell av frabrikantene... det er ganske normalt i bilspill

f.eks. så vil ikke mercedes vise "potensielle kunder" hvor stygg en skadet mercedes er... det er jo selvfølgelig helt teit, men det er sånn det er med lisenser og greier...

Ja jøss, det er ikke fordi de er late, eller at det er vanskelig å implementere, eller pengegreier, neeeeEEEeeeeiiii

Lenke til kommentar

artig å lese at for en gang skyld så funker et spill uten problemer på min PC, mens andre sliter :wow:

jeg bare gikk inn på www.needforspeed.com, gikk på downloadlinken --->demo

der var det sikkert MINST 10 forskjellige linker og laste ned fra, jeg tok den første

30 min senere var det bare å innstalere og kjøre i veg

ingen problemer what so ever :woot:

må også få lov til å si som mange andre, at dette er spill som virkelig har potensiale, GLEDER MEG til full versjonen kommer :D

Lenke til kommentar
Hvis ikke dere allerede har funnet det så er det en funksjon som heter "Motion blur" dette er en ekstra effekt som man må selv sette på og kommer når man nosser, utrolig stili!

Husk: Http://www.nfsu-norge.tk :)

"Motion Blur" er ikke en funksjon som bare kommer nå du nosser!

Motion Blur er en grafisk innstiling som forandrer hvordan du ser beveglige ting spesielt hvis ting beveger seg fort! Denne funksjonen er også kjent fra spill som GTA 3 PC

Lenke til kommentar

hvorfor er det sånn at man må sette regional instillingene til engelsk(australia)?

håper det ikke skjer sånn med ferdig versjone å ass,

men spillet rocker, det er driiit tøft ^^

gleder meg sånn til det kommer!!!

når dere kjører cirute race, bruker dere manuel eller automat da?

vis dere bruker manuel og tastatur, hvordan har dere satt controllen da?

får jeg finner ingen plass der jeg kan sette skiftinga av gir og sånt, det blir for vanskelig for meg vis dem er på insert og delete(syns jeg da)

men hvor har dere alle kjøre knappene osv...? styrer dere med "asdw" eller?

Lenke til kommentar
Ja jøss, det er ikke fordi de er late, eller at det er vanskelig å implementere, eller pengegreier, neeeeEEEeeeeiiii

Jeg bare sier ifra om info jeg har funnet og lest fra spillblader/sider o.l... og hvis du tenker deg om er det nok ikke mange spill med lisensierte biler som har skademodell og dette er ofte de spillene som har størst pengesekk i ryggen. Etter du har tenkt over det kan du få lov å spørre deg selv hvorfor.

Lenke til kommentar
hva kjører dere på i drag? min rek: 24.76 sekunder...

Sliter fortsatt med å komme under 24...

ligger på 24.23 nå og jobber hardt med å klare lavere. Problemet er å få en god start!

Rekorden min er 25.40. Og jeg er enig med deg i at det er starten som er vanskelig, spesielt med gamepad! Er nok litt lettere for dem med ratt & pedaler, ja.

Lenke til kommentar

kjønner ikke hva jeg gjør feil, men jeg tror ikke jeg skal poste mine tider her enda, kjønner at jeg må trene litt mer før jeg tørr det ja

alle dere som kjører så fort har dere ratt og bedaler? er sikkert litt letter og kjøre da

dere som bruker keyboard, hvis det er noen? hvilke taster bruker dere til hva? og når bruker dere BOOSTEN???

Lenke til kommentar
og hvis du tenker deg om er det nok ikke mange spill med lisensierte biler som har skademodell og dette er ofte de spillene som har størst pengesekk i ryggen. Etter du har tenkt over det kan du få lov å spørre deg selv hvorfor.

NFS: Underground er vel et stjerneeksempel på en tittel med en solid pengesekk i ryggen, så jeg skjønner ikke helt hva du mener. Det finnes da også en bråte bilspill med lisensierte biler med skadesystem. For eksempel TOCA Race Driver, TOCA 2, flere NFS-spill og World Racing. Garantert mange flere, tok bare de første jeg kom på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...