Zemeckis Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Stillig spill..Dette er virkelig noe og glede seg til.Husker når NFS HP2 kom ut dæven da ble jeg skuffa.Men dette virker bedre..Gøy og spille online.Og jeg som har kjøpt meg Logitech momo racing force Prøvde du NFS:HP2 til pc eller ps2?Jeg må si deg at jeg har prøvd begge,og kan si at ps2 versjonen er mye bedre,mye bedre gameplay og fartsfølelse Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 25:38 på drag kult hehe. Litt kjipt at veien ser isete ut, men bra grafikk, lyd og spillbarhet. Har høy forventning til de andre bilene. Synes somregel at sånne spill som dette blir litt for "Arcade" aktig, men her fikk jeg blandet følelse av arcade/"simulator". Må si at jeg savnet politiet hehe, de bruker å gi litt ekstra nerver og gjør kjøringen enda mere spennende, dessuten er det utrolig morsomt å fly fra dem når de prøver å ta deg! En ting til, den innstillinga som måtte til - sette til australia oppsett greier er noe av det teiteste jeg har vært borti, noen som vet hvorfor det var sånn "sperre"? Bare en bug eller? Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 får fortsatt ikke herket til å fungere jeg. Har stilt til Australia og greier. Det verste er at jeg til og med sitter i Australia... Jeg har stilt til region australia og språk til engelsk (australia). Hva i all verden er galt? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 alt er jo fint og flott... men hvorfor er det ikke skademodell på bilene? :gretten: :gretten: Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 alt er jo fint og flott... men hvorfor er det ikke skademodell på bilene? :gretten: :gretten: De får sikkert ikke lov til å ha skademodell av frabrikantene... det er ganske normalt i bilspill f.eks. så vil ikke mercedes vise "potensielle kunder" hvor stygg en skadet mercedes er... det er jo selvfølgelig helt teit, men det er sånn det er med lisenser og greier... Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Besøk http://www.nfsu-norge.tk for all info du trenger om NFS:U! Her kan du lese min anmeldelse av demoen: Http://home.no.net/nfsu/anmeldelse_demo.html Mvh. Erik Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 har dere prøvd online da? det var digg. viste ikke om det med en gang. jeg har vunnet 2 av 2 ganger nå. jeg kaller meg NorwayPowa! så jeg forsvarer norges ære. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Besøk http://www.nfsu-norge.tk for all info du trenger om NFS:U! Her kan du lese min anmeldelse av demoen: Http://home.no.net/nfsu/anmeldelse_demo.html Mvh. Erik Bare en liten URL rettelse på den siste linken din. Lenke til kommentar
dp Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 hva kjører dere på i drag? min rek: 24.76 sekunder... Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 hva kjører dere på i drag? min rek: 24.76 sekunder... 25.86 Lenke til kommentar
Sintfisk Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 (endret) *Problem fikset* Mvh Henrik Endret 28. oktober 2004 av .Brusfisk Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Ratt fungerer utmerket hos meg. Har Logitech Momo Racing Force Lenke til kommentar
zTab Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Har også Logitech Momo Racing Force, og det funker utmerket! Gleder meg som en unge til spillet blir gitt ut! Da blir det seine nattestimer på mange tror jeg :nice: Lenke til kommentar
zaico Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Vanvittig kult spill *grin* Synes også det var et smart trekk å legge inn de vibrasjonene i bildet når det går fort i drag, gjør det litt mer innovativt og vanskelig. *Glede modus til slutten av november* Lenke til kommentar
Mad_Max Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Stillig spill..Dette er virkelig noe og glede seg til.Husker når NFS HP2 kom ut dæven da ble jeg skuffa.Men dette virker bedre..Gøy og spille online.Og jeg som har kjøpt meg Logitech momo racing force Prøvde du NFS:HP2 til pc eller ps2?Jeg må si deg at jeg har prøvd begge,og kan si at ps2 versjonen er mye bedre,mye bedre gameplay og fartsfølelse Det var pc versjonen.. Det var pc versjonen.. Lenke til kommentar
neon123 Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Forbanna fet spill!! :nice: :-) :-) Storfornøyd!! Anbefales på det sterkeste!! :nice: Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 får fortsatt ikke herket til å fungere jeg. Har stilt til Australia og greier. Det verste er at jeg til og med sitter i Australia... Jeg har stilt til region australia og språk til engelsk (australia). Hva i all verden er galt? Jeg tenkte jeg skulle legge opp et bilde just in case du for en eller annen grunn skulle ha gjort heeelt feil (Lite trolig, men pytt pytt) Here you go Sånn ellers så vil jeg bare si at NFS: Underground er et av de råeste bilspillene jeg hittil har spilt. Synes alt er bare fryd og gammen utenom den herkens styringen når du kjører drag. Tok litt tid å bli vant med, men øvelse gjør mester. Kommer nok til å sove i sovepose utenfor Ram&Rom i Tromsø (eller Spiderman osv) for å få tak i en kopi. Som vi nordlendinger sier: "Tykjen kor arti!!" Lenke til kommentar
neon123 Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 :nice: :nice: :-) Ja Drit fet!:-) Skal kjøpe fullversionen slutten av måneden! Lenge å vente men nå har jeg iallefall demoen!!! Lenke til kommentar
neon123 Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Jeg kjører på 26! ik så bra!! Lenke til kommentar
neon123 Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Har lastet ned fra minst 5 forskjellige sider! Jeg var heilt fortvilet! Får at jeg ikke fikk spilt det!!! :grine: Men så så jeg her og der hadde dere skrivt ozzen jeg får det til å fungere!! TAKK ALLE SAMMEN :nice: :-) :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå