Tåkefyrste Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Noen som har flere linker til downloads? alt er jo sprengt... http://www.dailyrush.dk/files/demos/503/ denne funker som bare det.... Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Gjør ikke der her, "404" Lenke til kommentar
notarget Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 http://files.dailyrush.dk/demos/NFSU_Demo_...S_Australia.exe Funker den hos deg? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 er den noe bra eller???+ Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 er den noe bra eller???+ Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Anbefaler dere å bruke bittorrent, funker bra... Lenke til kommentar
SBoarder Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Hvordan endrer man de regionale instillingene???? Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 kjære vene...laster ned på 7kb/s med adsl. litt mange som laster ned. 10 timer igjen...rekker ikke å spille det før jeg skal på skolen. Lenke til kommentar
[BiGG] Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Jippi! Elsker sånne spill Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Skummelt.. Fysikken er ikke kurant, og stemmer det at det ikke er noen skademodell? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 tok en halvtime å laste fra den ene urlen der... men spillet klikker.. krever guide til hvordan man skifter instillingene Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Kontrollpanel--> regionale instillinger der velger du Engelsk (Australia) Lenke til kommentar
MadMan_X Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 noen som har problemer med grafikk? utydelig skrift etc Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 :-) det funka , KONGE veeeeeeldig urealistisk men utrulig underholdene. nitro + dragrace , rocker! Lenke til kommentar
mr x Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 nei..dette orker jeg ikke .. ser ut som alle serverene nester er fulle får jo ingen speed på disse serverene.sitter ikke i 5-8 timer for en demo.. tror jeg venter noe dager,sikkert lettere da Lenke til kommentar
Mad_Max Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Stillig spill..Dette er virkelig noe og glede seg til.Husker når NFS HP2 kom ut dæven da ble jeg skuffa.Men dette virker bedre..Gøy og spille online.Og jeg som har kjøpt meg Logitech momo racing force Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Knallkult spill, kult at det krever lite av system og (virker det som) tok bare alt på fullt med 16xAF ser bra ut og for dere som synes det er urealistisk... det er ikke akkurat Live for Speed, men det er mye mer realistisk enn mange andre kjørespill til PC Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 nå har jeg testa spillet. fin grafikk, men ikke så veldig spennende detaljer i byen. Gidder liksom ikke å kjøre seint for å studere byen. Merkelig styring og egentlig. Du kan kjøre veldig fort i svinger og bolen skrenser liksom aldri. Men jeg må teste det mer. Er vel et arcade spill så jeg blir vel vant til :det. Men må på skolen. klokka er nå 7:30. Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Lite tips til dere som ikke finner raske nedlastings linker... Bruk ftp. På ftp://ftp:[email protected]/pub4/pc/games/gamershell finner dere alle demoer/patcher dere trenger, med rask nedlasting. NFSU demo: ftp://ftp:[email protected]/pub4/pc/games/...S_Australia.exe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå