KriZZ Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Nå har demoen kommet og kan lastes ned http://www.gamershell.com/news_DemoBNeedfo...edUndergr.shtml *grin* *grin* Lenke til kommentar
mr x Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 takk for tipset..dette må jeg prøve(elsker disse spillene n.f.s) ps:får ikke din link til og fungere.. http://www.gamershell.com/download_4024.shtml Lenke til kommentar
notarget Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Laster ned Noen som har prøvd den enda? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Her lastet det ned, men det bare krasjer tilbake til skrivebordet... :grine: Lenke til kommentar
notarget Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Samme her... :grine: Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 http://www.3dgamers.com/ Flere linker der... for de som ikke klarer å laste ned fra Gamershell... Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Hvorfor har ingen av d store sidene demoen? Som Gamespot.com og fileplanet? Virker jo litt merkelig da Lenke til kommentar
ca2 Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 For de av dere som har problemer med å starte spillet: endre regionale innstillinger til english (australia), så starter det jammen. Nå skal jeg spille! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 http://www.dailyrush.dk/files/demos/503/ Lenke til kommentar
insider Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 laste ned nå ! !! ! ! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Yes,endelig *grin* HAr gledet meg lenge til en spillbar demo.*Laster ned nå* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 nå begynner jeg å bli lei av å laste ned demoen for så å få feilmeldingen . nfs (blalbbabla) er ikke et gyldig win32 prog. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 jeg kommer snart til å gå amok her... endelig, etter 5 nedlastninger har jeg endelig fått en fil som faktisk fungerer, HVA ?, fungererer ? halleluja.. og nå når jeg faktisk får installert det, så hopper det rett ut til desktop.. *insert a shitload of foul language* Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Sett regionale instilinger til engelsk australia så fungerer det Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Noen som har prøvd demoen nå og har noe å si? sitter å laster ned nå.. gleder meg til å prøve! Lenke til kommentar
notarget Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 jeg kommer snart til å gå amok her...endelig, etter 5 nedlastninger har jeg endelig fått en fil som faktisk fungerer, HVA ?, fungererer ? halleluja.. og nå når jeg faktisk får installert det, så hopper det rett ut til desktop.. *insert a shitload of foul language* Samme her. Starter spillet, blir svart skjerm og hopper til desktop Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 som TST sa, sett regionale innstillinger til engelsk (australsk) så funker det kjempefint (ikke hør på han hvis han begynner å nevne noe med østerrike forresten *grin* ) Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Knall kult spill.*Må skaffe det til ps2*Rart at man må forandre region innstillinger Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 som TST sa, sett regionale innstillinger til engelsk (australsk) så funker det kjempefint (ikke hør på han hvis han begynner å nevne noe med østerrike forresten *grin* ) Som ca2 sa mener du vel Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Noen som har flere linker til downloads? alt er jo sprengt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå