Setko Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Så det har seg sånn at når jeg skrudde på laptopen min for noen dager siden kom det opp en blå skjerm hvor det står: Recovery Your PC need to be repaired The Boot Configuration Data file is missing some required information File: \BCD Error code: 0xc000000d Det står at jeg trenger noen form for instalasjonsmedia. Antar det er en reperasjons-CD eller en tilsvarende USB-pinne. Problemet er at min laptop ikke har CD-rom, og jeg har heller ikke fått med noen USB-pinne med noe reperasjonsdata på. Har søkt litt rundt på nettet, men de fleste skriver at du må ha en av disse for å kunne fikse dette. Er det noen måte å skaffe seg dette på via nettet, eller finnes det en annen måte? Har prøvd F8 og F9 men funker ikke det heller. Hadde vært fint om noen kunne hjulpet meg Lenke til kommentar
War Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Siden du ikke nevner OS så bare gjetter jeg. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1537902 Last ned rett, legg den botbar på minnepenn, bot på pennen og trykk install og på neste valg reparer oppstart. Det kan fortsatt hende det er ødelagt disk, rent fysisk også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå