NeEeO Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Hallo, Hvis jeg trakter kaffe kvelden før, vil koffeinet holde neste morgen? Like mye koffein oppi der som før?(Eller oksidasjon?) Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Ja. PS: Oksidasjon er avgivelse av elektroner fra et metall, også kjent som rusting. 1 Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 4. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2015 Ja. PS: Oksidasjon er avgivelse av elektroner fra et metall, også kjent som rusting. Omega 3 fettsyrer kan også oksideres, men det er jo ikke akkurat et metall? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Kaffen smaker ikke særlig godt neste dag. Ikke lag kaffen før du er klar til å drikke den. 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Hvorfor i all verden skal du trakte kaffe dagen før? Gjør alt klar dagen før, så er det bare å trykke inn knappen så har du kaffe innen kort tid. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 En fyr på jobb tilbød meg å varme opp kaffe fra dagen før i microen når jeg var innom for å fikse noe på PC'n. Jeg takket nei. Lenke til kommentar
TI-83 Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Da har man dårlig tid... dette smaker jo grellt. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 En fyr på jobb tilbød meg å varme opp kaffe fra dagen før i microen når jeg var innom for å fikse noe på PC'n. Jeg takket nei. Det gjør jeg bare om det er ytterst-og-i-verste-fall helt nødvendig. urgh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå