Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Timelister på jobb, pålagt lagringstid?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

I forbindelse med en sak på jobben skulle jeg hatt tilgang til timelistene mine for 2010 og 2011, men i følge jobben min har de ikke lagret dette så lang tilbake i tid.

 

Sier ikke bokføringsloven at dette skal lagres i opptil 10 år? Eller gjelder ikke dette så detaljerte ting som timeslister?

 

 

Takke for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pliktig spesifikasjon av timelønn, jfr. bokføringsforskriften § 5-6 femte ledd, skal oppbevares i tre år og seks måneder etter regnskapsårets slutt, jfr. bokføringsforskriften § 7-3 første ledd.

 

Timelister for 2010 kan dermed makuleres i juli 2014, og timelister for 2011 kan makuleres i juli 2015.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...