platypuss Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Jeg skal inn i ingeniørbataljonen i august, å lurer på om noen her vet om hvordan det er med romfordeling der? Deler gutter og jenter rom, eller er det separat? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Seperat. Hvertfall de plassene jeg har vært. Madla, Krs og Bergen. Lenke til kommentar
platypuss Skrevet 4. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2015 Jeg skal til Skjold, vet du om det er sånn der også? Er vel egentlig litt kjipt hvis der seperat.. Lenke til kommentar
Misolini Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Jeg skal til Skjold, vet du om det er sånn der også? Er vel egentlig litt kjipt hvis der seperat.. Da jeg var i 2. bataljon i fjor, var det ikke separat. Lenke til kommentar
Megafon Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Var i Ingbn i fjor. Da delte samtlige gutter og jenter rom Lenke til kommentar
platypuss Skrevet 10. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2015 Så kjekt å høre! Viktig å føle seg litt som "gutta", å ikke tenke på kjønn.. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Det foregår for tiden en eksperiment i flere avdelinger i forsvaret hvor gutter og jenter deler rom. Hvilke avdelinger det gjelder er jeg litt usikker på (tror det gjelder enkelte avdelinger i hæren). Men hvis det er en suksess så vil helt sikkert flere avdelinger også begynne å innføre dette. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 (endret) Jeg er i Ingeniørbataljonen nå, og kan bekrefte at gutter og jenter deler rom. Hvis mulig skal det helst være to jenter på rommet, for å forhindre seksuell trakassering osv. Endret 15. mars 2015 av Krølle Lenke til kommentar
platypuss Skrevet 16. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2015 Jeg er i Ingeniørbataljonen nå, og kan bekrefte at gutter og jenter deler rom. Hvis mulig skal det helst være to jenter på rommet, for å forhindre seksuell trakassering osv. Åjaa, så bra. Hvor mange jenter er det i ing.bt nå da? Lenke til kommentar
Bruflat Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Jeg er i Ingeniørbataljonen nå, og kan bekrefte at gutter og jenter deler rom. Hvis mulig skal det helst være to jenter på rommet, for å forhindre seksuell trakassering osv. Åjaa, så bra. Hvor mange jenter er det i ing.bt nå da? Veldig få i yngste ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå